Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Og krisen i huset var et faktum da klokken rundt 1730 for de små her i huset. Hvordan stiller du deg til det at NRK slutter å sende Drømmehagen?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Syns det er dumt. De er no bare små engang,så visst de vil se det,hva er da problemet,selv om jeg syns det virker litt over kanten teit og ikke noe lærerikt i det hele tatt,så er det gøy underholdning for mine små!Og det er jo det som teller!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Takk å pris... Vi e alle sammen møkklei av "drømmehagen"
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Jeg syntes det var utrolig trist at Drømmehagen ble tatt av sendeskjemaet. Det er det eneste mine to små ser på av tv iløpet av en dag - og har for oss blitt en rutine, Drømmehage som roer ned før kveldsmat og kveldsstell før natta. En rolig stund i heimen Greit nok. Lærerikt er det ikke - men så lenge ungene er såpass små (det er jo beregnet til barn under tre år) syntes jeg det er helt greit at ungene har den lille stunden.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Vår elsker også Drømmehagen, men får løse det ved å sette på en dvd når det nærmer seg barne-tv tid. Hun merker neppe forskjellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå