Gå til innhold

Dere som bruker Collett morsmelkerstatning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

lager dere virkelig til bare et måltid av gangen? Leser på pakningen nå, og i tillegg må vannet være 70 grader ved blanding. Utrolig tungvindt!!! Jeg brukte Collett til jenta mi for fire år siden, men da laget jeg til for et døgn av gangen. Kan da ikke være så farlig vel, hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min snupp tok ikke flaske, men jeg prøvde en del. Det tok veldig kort tid å lage synes jeg, vannet var bare til å helde over å røre, det ble fort 70grader og så tilsette pulveret.

Nå brukte jo jeg skjelden, men jeg varmet det opp igjen (om kevlden for å prøve igjen) og hun led ingen nød. Hun synes denne blandingen var mye bedre enn mam og de andre merkene :)

Skrevet

Har brukt Collett til alle mine 3 barn, og har alltid laget til for ett døgn om gangen. Vasker og koker flaskene hver kveld, og ordner melka. Syns det blir alt for mye styr om man skal ordne til en flaske om gangen. Og ingen av barna mine har tatt skade av det!!

Skrevet

jeg lagde alle flaskene da hun skulle ha sitt måltid :) gikk helt fint det, for det var det vi var vant til! hun våknet bare en gang i 5 tiden om natten og var mer sulten, da var det bare å slå på vannkokeren og vente i 5 sek ;) så blande, og så holde under springen i kaldt vann en stund. ferdig!

jeg har hørt om mange som lager for et døgn, men jeg ville ikke på grunn av bakteriefloraen...

Skrevet

Da sønnen min var nyfødt, fikk han collett på sykehuset ved siden av morsmelk. Han veide så lite, og jeg hadde ikke nok melk. Og dem laget da for et døgn om gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...