Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Avisene fikk noe nytt å skrive om. Og alle Hysteria-mødrene døde av hysteri. Case closed!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 men pass opp... nå har det kommet geite"influensa"... nok en ny ting. gratiss....
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Hørte det var harepesten som var på vei jeg, men har gitt opp det der for flere år siden så vet ikke! )
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 De innser vel at de kommer til å ikke få solgt de siste vaksinene likevel så det hjelper ikke å prøve å få resten hysteriske også hehe
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 min babygutt var døden nær da han hadde sykdommen, og sliter fortsatt med etterdønninger av sykdommen... må ha pustehjelp dagelig.. og han er bare 8 mnd..det går utover sine 3 eldre søsken også!!! vil ikke kalle meg hystereisk.... men er veldig glad for å se at sykdommen har stagnert i det siste....
Figa Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Fordi at så mange valgte å vaskinere seg stagnerte den i stedet for å komme tilbake. Influensa kommer i bølger. Jeg vil absolutt ikke kalle det hysterisk å vaksinere seg. Heller dumskap å ikke gjøre det. Tenk på de menneskene som er i risikosonen og som blir alvorlig syk. Man kan faktisk unngå dette ved å vaksinere seg. Og forresten, hvorfor ikke vaksinere seg?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er gravid og har ikke vaksinert meg pga jeg hadde nyrebekkenbetennelse som ikke ville gi seg når det verste hysteriet gikk gjennom landet. Verken fastlegen eller jordmor har i ettertid sagt noe på at jeg ikke har tatt den, de har ikke nevnt det med et ord engang, selv om dette til og med står i helsekortet mitt. Kanskje denne vaksinen ikke var så viktig likevel?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 Svin er ut for tiden. Nå er det geit som gjelder.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #11 Skrevet 5. januar 2010 Heldigvis er det mindre prat om den hersens sykdommen. Var så lei på slutten atte! Jeg vaksinerte meg ikke, det gjorde heller ikke mannen min eller datteren min. Angrer ikke et sekund. Jeg vet iallefall at ikke hun kommer til å bli syk av eventuelle ettervirkninger av den lite utprøvde vaksinen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå