mamman til Jonathan + spire Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 TERMIN:o) Å det er en deilig tanke...ville bare få det sagt;o) Kan nesten ikke vente med å få sett prinsessa og storebror gleder seg nå og er lei av å vente på lillesøster;o) Rart at i begynnelsen så tenker man at 40 uker er veldig lang tid men plutselig er datoen der å man tenker over hvor fort det egentlig har gått;o) Håper jeg slipper å gå så mye over...her går man 14 dager før man blir satt i gang!! Ha en flott kveld jenter og lykke til både fødeklare og ikke fødeklare!!:-D
lille_vims Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Heldiggris! Jeg er i uke 17 og er alt lei... Det skal sies at jeg ikke akkurat har vært i storform til nå, men får satse på noen gode måneder framover :-) Lykke til med innspurten!
mamman til Jonathan + spire Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 Takk for det:o) Formen var ikke så veldig bra her heller frem til uke 14 men etter det ble den bare bedre og bedre;o) Håper du får noen gode mnd fremover...lykke til:-D
NostraStoria Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Samme her! Kun 4 dager igjen - nå er og denne dagen snart over! Takk og pris for det! Er veldig klar nå, gleder meg til min første ri! Tenk, nå kan det skje når som helst! Lykke til deg også
mamman til Jonathan + spire Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2010 Like spennende hver kveld å gå og legge seg og like spennede å stå opp for å kjenne om noe har forandret seg;o) Er titt og ofte og ser på vuggen og i stellekommoden og ser på klærne;o) Alt er veldig klart til å bli brukt nå;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå