Vimsetrollet Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Sitter her og har lyst til å hyle fordi samboer spiser knekkebrød og jeg synes det knaser for høyt... Skjønner jo at det er jeg som er helt teit nå, og kan derfor ikke si noe... måtte bare få det ut her. Hehe!
LilleKnott Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 hehe... fikk min samboer til å lese det du har skrevet, så nå sa han at jeg kanskje ikke er så ille... hehe godt å få det ut!
m-mamma Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Hehe...jeg sitter her og irriterer meg over noen teite gymøvelser og utrolig irriterende hosting han driver med
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Godt jeg ikke er alene om å irritere meg... Irriterer meg for absolutt alt om dagene, så jeg blir sliten av det selv.. hehe
FrkBomst&Frø Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 At han spiser konfektsjokoladen i en jafs istedenfor to biter betyr plutselig at han er grisk. Mest av alt blir jeg irritert av meg selv når disse tankene fremtrer...
nr: 4 lille tulla Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Godt en ikke er alene om dette å bli fort irritert. Men jeg er jo i tillegg kjempe sårbar, det er like ille det. Det skal liksom såååå lite til..... Men får håpe det går fort over når babyene er komme ut, vi har jo noe å se frem til da ;)
Vimsetrollet Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2010 Knis!! Den med konfekten var bra. Må bare le litt av meg selv og da - skjønner jo at det er helt tullete!! Akkurat det med sårbar - jeg syntes det ble enda værre etter at babyen kom ut jeg... Hvert fall den første tiden. Husker jeg fikk hysterisk anfall fordi madrassen i vogga var litt for stor og lå oppover kanten. Trodde babyen skulle kveles i den. Skjønner jo nå at det var helt tullete... men det er jo lov å håpe at ting blir bedre denne gangen!
Anabelle2010 har født! Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Barseltårer er ingenting å tulle med! Selv om babyen har kommet raser hormonene i kroppen... husker da vi fikk storebror for 6 år siden... det var en strålende fin høstdag i beg. av november og da vi var på vei hjem fra sykehuset sprutet tårene av en eller annen bagatell som jeg ikke husker nå. Mannen min var så forfjamset at øyebrynene gikk helt opp i hårfestet mens han forsøkte å trøste så godt han kunne ) Nå er jeg 31+3 på vei med nr 3 og synes han lager unødvendig mye lyd når han spiser, det er nesten så jeg må slå på tv for at jeg ikke skal høre det.. men har ikke sagt noe om det. Men jeg EKSPLODERTE her om dagen fordi han hadde hengt opp jakka si på feil måte... han ble rimelig oppgitt og sa at nå fikk jeg sannelig roe meg litt ned... knis! ;o)
Plikkert70 Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Ler så tårene triller=) Akkurat som jeg skulle ha skrevet noen av disse innleggene selv=)
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 jeg irriterer meg grønn på at han puster for høyt når vi ser på tv, eller at han ikke skifter til ny dorull etter at den gamle er tom... ellers skriker jeg og hyler hvis jeg mister noe på gulvet... huff å huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå