Gå til innhold

hvilke gutte- og jentenavn passer til Andreas?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg har i magen enda..

Vi tenker på

Vilde

Ida

Martin

Kristoffer

Tror det passer til Andreas da, men hva tenker dere`?

Noen flere forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner to små gutter som heter Andreas, og begge har storesøstre som heter Hannah ;-)

Ellers synes jeg at guttenavn som Tobias, Johannes, Linus og Magnus passer..

Men ingen kan vel fortelle deg hva som passer, tenker jeg :-)

Jeg synes babyen selv må "fortelle" meg hva h*n heter, så jeg kunne aldri ha bestemt meg for navn før fødselen.Og det jeg gjorde med de siste barna mine, var at jeg tok de tre-fire-fem mest aktuelle navnene, "smakte" på dem en stund, og til slutt "signerte" jeg med alle navnene våre på et ark - som om det skulle være et julekort f.eks. Da ville det bli for deg noe sånt som Hilsen "mor ", "far", Andreas og Vilde eller Hilsen "mor ", "far", Andreas og Ida...

Det var utrolig påfallende for meg hvordan bare ett av de navnene vi tenkte på så "riktig" ut.

Skrevet

Har det noen betydning?

Passer ditt og dine søskens navn sammen?????????????

Skrevet

Jeg er ikke HI, men jeg forstår veldig godt behovet for at navn skal "passe" sammen. Konstanze og Ronny - synes du det klinger godt sammen? Jeanette og Kari? Falk og Isabelle?

Jeg synes også det blir litt fantasiløst å kalle barna sine nesten det samme, men der vet jeg at noen er uenige. Kjenner et søskenpar som heter Sander og Sandra og et som heter Mathea og Mathilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...