Shamandalie Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 ...så trenger jeg å vite hvordan jeg får min jente på 19 mnd til å gå pent ved siden av handlevogna, uten å f.eks. fingre på knivene som Rema hadde stående i et pappstativ helt nede på golvet i dag? Så klart følger jeg med,men akkurat i det sekundet stod jeg å lette etter prisen på en vare på hyllekanten... På Europris gikk hun bort for å se på noen plastkasser med "Biler" på, som var stablet meget skjevt. Hun tok på den nederste, å hele stabelen holdt å ramle over henne (jeg rakk å avverge det,heldigvis). Hun er ikke en særlig vanskelig unge å ha med på butikken, hun sutrer litt ved smågodtet nå etter jul,siden hun nå vet hva dette er...(takk for det,svigers!!) Ellers kommer hun når jeg sier navnet hennes, å gir seg fort når jeg sier nei. Såklart med unntak da,ganske vanlig tror jeg Noen som har oppskriften? Hva skal jeg gjøre i mars,når nr 2 kommer,å må ligge i vognen mens jeg løper etter storesøsteren?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Har nok ikke noe godt råd, men lurer veldig på det samme! Min NEKTER å holde i hånden, så vi har han alltid i barnevogn eller handlevogn! Er absolutt ikke alltid man kan dra uten barna når man skal handle
Gjest sug lut Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Unger nekter på så mye. Har du gitt deg allerede får du festlige år.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Ikke alle som skjønner at det ikke alltid er bare bare uansett hva man gjør...alle barn er forksjellige..
Gjest sug lut Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Tull. Du er fortsatt sterkere enn ungen din, vil jeg mene.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Sterkere enn ungen din ja,men noen er jo sta som bare det på ene og andre måten!Er jo søren ikke meningen at du skal slepe de hylende med deg vel?no har jeg heldigvis ikke det problemet ennå da.. men forstår mange som har det.. og har prøvd det meste! la de sitte i vognen så får mor konsentrert seg om å handle istedenfor å løpe etter ungene..hadde folk visst hvor dritten de vognene er fra før av så hadde de hold kjeft!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 La ungen sitte i vogna, blir aldri vaska de vognene likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå