Gå til innhold

Djevelen i kjøkkenskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er dagen jeg har ventet lenge på. Dagen jeg visste skulle komme. Dagen da det var slutt på alt usunt. Starten på en langt sunnere livsstil.. Har klart meg i nøyaktig 18 timer, 11 min og 27 sek. Nå er det rett før jeg sprekker. Kan vagt høre chipsen rope til meg fra kjøkkenskapet. "Ta meg, spis meg!!"

Hvordan skal dette gå? Hva kan jeg putte i meg slik at jeg blir sterk nok til å takke nei til djeveln i kjøkkenskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta djevelen ved hornene og eskortere han/hun rett ut i søppla!??

Eller lese alt det "fæle" potetgullet gjør med kroppen din..

Skrevet

Tenkte akkurat det samme som anonym over.

Slikt hiver man i søppla.

Du er nok som meg HI, som har litt vanskelig for å motstå fristelser. Har jeg det i skapet hjemmet, så er det bare spørsmål om tid før jeg hiver meg over det. Så det letteste er å unngå fristelser, og det beste er jo da og ikke ha sånt liggende hjemme før det er meningen at det skal spises.

Lykke til :)

Skrevet

Vurderer å utsette den sunne livsstilen til i morgen;) hvis ikke får jeg kaste den på hue og rævva ut;)

Gjest sug lut
Skrevet

Ta posen ut av skapet.

Legg den på utbrettet avis.

Hopp på den mens du roper DØ, DØ, DØ! Det gir et tilfredsstillende audiovisuelt resultat.

Pakk restene inn i avisen og ta ti situps.

Skrevet

Hehe, jævli bra sug lut :)

Trur jeg skal avlive mitt eget snop etter DØ metoden :)

Skrevet

Å kutte ut ALT usunt tror jeg er ganske dødfødt... :-)

Men det du kan gjøre i kveld er å kjenne etter på om du faktisk er sulten, og er du det så tar du deg en brødskive eller to til kvelds.

Fikk sv.diabetes og måtte tenke mye på kostholdet og dette er det som virkelig har funket for meg! Jeg tar meg heller et skikkelig måltid og etter det så har jeg ikke lyst på godteriet lenger. Når jeg får lyst på noe igjen så er det fordi jeg er sulten og klar for et nytt måltid. Men alltid noe skikkelig før jeg evt. tar meg noe godt, og som regel så er ikke lysten på noe godt der når jeg først har spist skikkelig mat. :-)

Lykke til! :-)

PS! Kast ut det du ikke skal spise! Greit nok at vi ikke bør kaste fullt brukbar mat, men i noen situasjoner så trengs det en skuffe- og skaptømming! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...