Gå til innhold

Hvorfor vil dere være anonyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har lenge bare vært inne på de sidene som er adersaktuelle for mine barn, men synes det skjer lite der. Så dumper jeg borti denne siden og ser at det er mange aktive her inne som skriver om mye interessant.

Men det jeg lurer på er hvorfor dere velger å være anonyme når dere skriver om ting som på ingen måte er pinlige eller avslørende?

Jeg spør ikke for å kritisere, bare fordi jeg blir nyssgjerrig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert fordi det er en del andre brukere her so har en tendens til å hetse en del, så fort de ser en mulighet. Så trur nok en del velger å holde seg anonyme bare for sikkerhets skyld, for det skal ikke mye til før gribbene finner seg et offer her inne..

Skrevet

Hehehe luten!!!

Har mer enn nok ryggrad, men etter at en kollega refererte til ting jeg hadde skrevet i en diskusjon her inne så ble jeg skeptisk.. Vil ikke at alle skal vite alt om meg, selv om jeg mener det jeg mener 100%, bare litt kjipt å måtte "stå til ansvar" for div frustransjonsinnlegg, uenige meninger om saker og ting så skal det dras frem for å vinne en diskusjon på jobb..

Skrevet

Jeg skriver bare ting jeg står for,og svarer folk på en skikkelig måte. Men vil være anonym fordi jeg egentlig ikke forteller folk at deg dibber, og har lederstilling med mye ansvar og da hadde det blitt "pinlig" om det kom ut. Syns mange avslører for mye.

Er opptatt at de som man skriver på nett blir det og kan bli hentet fram i andre sammenhenger.

Skrevet

For det finnes en gjeng her inne som er så yfyselige at det er til å bli kvalme av.

Så dermed velger jeg å være anonym HVER gang jeg er her inne.

Skrevet

her inne er det lett å bli hetset å gjort narr av selv om man egentlig ikke har sagt noe spesielt dumt. Blant annet dersom du ikke skriver alt riktig, sliter litt med og/å reglene osv.

Jeg vil heller bli hetset som f.eks "anonym 16:45" enn å bli hetset med mitt virkelige nick.

Enkelte her inne er dessverre her inne for å lage livet surt for andre...

Skrevet

Noen ganger skriver jeg ting som jeg ikke vil skal knyttes opp mot mitt nick. Det kan være ting som avslører noe om meg, hvor jeg bor/jobber, utdannelse etc. Det er ikke det at jeg ikke mener eller står for det jeg skriver, jeg vil bare ha sjansen til at det ikke kobles opp mot meg og mitt nick.

Bruker samme nick på flere forum og vil velge selv hva som skal knyttes opp mot nicket mitt, selv om det ofte er noe helt dagligdags og ikke pinlig etc. :-)

Jeg liker ikke hetsing og unødvendig slarvete svar, så jeg er ikke en av DE her inne heller. :-)

Skrevet

Men vi bruker da alle nick? Hvordan kan andre finne ut hvem du er da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...