Vårill Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Jakka mi begynner å bli trang over magen. Har lånt ei venninne sin anorakk, som gir litt bedre plass, men jeg har termin i mai, og mange vinteruker med enda større mage enn det her. Har lett og lett etter vinterjakke, men finner bare en på HM -og den synes jeg ikke er så fin. Sist jeg var gravid, hadde jeg termin i november, og da brukte jeg mannens fleecejakke og en gammel allversjakke over. Det gikk greit siden det ikke var mange vinterukene det var snakk om... Men jeg følte meg ikke så flott at det gjorde noe. Det må da være flere enn meg der ute som sliter med dette problemet. Noen tips om en fin og ikke alt for dyr jakke som jeg kan bruke resten av vinteren?
2010 Mammaen Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Jeg fikk en mammajakke til jul av merket Esprit. Den er kjøpt i Bergen på en butikk som heter "Mor og Meg". Mulig denne selges andre steder der dette merket føres. Men denne jakken var ganske dyr, så ikke sikkert du vil spandere så mye. De hadde forresten flere mammajakker i den butikken, så jeg vet at det finnes der ute. Kan jeg spørre hvor du bor?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har arva en hvit dunjakke (som egentlig ikke er av dun, men ser sånn ut) av mor mi som hun kjøpte i L en gang, denne var jo seff for stor for henne. Denne lånte jeg har henne sist jeg var gravid også, og da var jeg høygravid på denne tiden. Så jeg har heldigvis jakke jeg kan bruke hele vinteren
Vårill Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2010 Jeg bor i Trondheim. Vet du om noen butikker her?
2010 Mammaen Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Beklager, men jeg kjenner ikke til Trondheim godt nok til det... Kanskje du kan prøve å google det?
snurretassa Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Se her: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=26374&productId=203309&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Har denne i sort, og den er perfekt som gravidjakke!
Granny Weatherwax Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 http://www.mamut.net/controls/shop/shops/3/productdet.asp?gid=17&subgid=18&wwwalias=konseptbutikken&pid=6421 Denne har jeg i lilla. Kjempefin! Jeg kjøpte den på mammabutikk i Haugesund, der var den dyrere enn det som står i linken (betalte 1500 kr), men er veldig fornøyd med den! Det er ikke egentlig gravidkåpe, så jeg kan bruke den senere også.
Lillegull2008&2010 Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har kjøpt min på Vero Moda. den er helt super. er jo ikke lagd spesielt for gravide, men skulle faktisk tro det
Helverine Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Ja, jeg har det samme problemet. Har termin i april. Bruker en kåpe nå, som jeg har flyttet knappene på. Det går noen uker til, men så er den for trang. Da har jeg ingenting å ha på meg faktisk, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre...spes ikke hvis denne temperaturen forstetter!
Helverine Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 Hvilken jakke har du kjøpt på Vero Moda Lillegull08+Aprilspire2010?? Når?
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 5. januar 2010 #11 Skrevet 5. januar 2010 Jeg kjøpte en parkas på h&m, i den vanlige avdelingen bare i str 42. Parkaser er ganske vide, og 42 er en litt stor størrelse til meg så der er det masse plass. Tror jeg kan bruke den etterpå også for den er ikke veldig vid over skuldrene. Sitter, med en strambar tråd, rett under brystet og henger vidt utover derfra. Har god plass i den jeg hvertfall:) Og magen kan jo knapt bli større nå
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. januar 2010 #12 Skrevet 5. januar 2010 Jeg kjøpte en fin jakke på bok bok. Den var sånn kjoleaktig fra puppa og ned og dermed ganske romslig til magen Og den varmer godt. Den er svart sånn kåpeaktig Også er det jo ikke gravidjakke så den kan brukes neste vinter også
Lilleleen Skrevet 5. januar 2010 #13 Skrevet 5. januar 2010 Jeg kjøpte en kåpe på cubus der knappene stopper rett over magen. Måtte opp ett par størrelser. Jeg kjøpte også en hverdagsjakke\kåpe på B-young i merket B-young. Den er ikke så veldig fin, men holder godt på varmen og dekker magen. Måtte opp ett par str. på den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå