Hikken Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Har sittet her og bannet og knotet meg gjennom tullesidene deres som bare har kommet med den ene feilmeldingen etter den andre. Fant omsider turen jeg ville ha, og i det jeg har fylt ut alt og trykker "Betal" kommer "ERROR" opp. Hurra.. Trykker meg tilbake, og så har de vattnissene endret avreisetidspunktet på dette tilbudet. Føkk. Jaja, bestiller igjen (selv om jeg synes fint lite om tidsforandringen), fyller ut alt etter alle kunstens regler, fyller ut betalingsinfo og alt, og får opp: "Takk for din bestilling av flyreise hos Travellink. ADVARSEL! Det oppstod en feil da din bestilling skulle gjennomføres.Ring til oss med det samme for å sjekke status på din bestilling/betaling. Travellink tar ikke ansvar for bestillinger som ikke har blitt godkjent eller eventuelle betalingsproblemer, om kunden ikke kontakter oss umiddelbart. Vennligst ikke foreta en ny bestilling før du har kontaktet oss." Kundeservicen har oppe mellom 9 og 15... Blir stressa av sånt jeg! Jeg TRNGER denne billige reisen! Fikk "billett-/bekreftelsesmail" med all reiseinfo, men med denne teksten i en rød firkant.. Noen som har opplevd det før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå