AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Vet det ikke trenger å bety noen ting, men synes det er litt artig at de kommer jevnt og trutt. Gjør dette noe for modningen i det minste, eller er det bare irrelevant for slikt..? .. (og for de få på planeten som ikke har fått det med seg:..ja, jeg er litttttt leiiiii.. Selv om terminen ikke er før om tre uker )
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 vi har termin rimelig likt, jeg har 2,5 uker igjen og sliter med ventinga... tror desverre ikke jevne kynnere betyr så mye, jeg hadde en god serie etter sex en natt, men dagen etter var det back to normal:) Ja ja, tredje barn for meg så var forberedt på at den siste tida tærer på. Blir motivert til fødsel hvertfall!!
veldig fødeklar Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Har hatt noen sikkelig tak nå i ettermiddag. Da jeg var på toalettet i ste måtte jeg holde meg fast i vasken i ca 30 sek før jeg klarte å reise meg opp. Har murringer til å fra, men ikke noe gjevnt. Kan ikke føde før i morgen ettermiddag for rundt lunch så kommer det endelig noen for å kjøpe bilen som jeg har tilsalgs. Vi har vel foresten termin ganske likt, jeg har akkurat 3 uker igjen i dag.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2010 Ordentlige tak hørtes bedre ut enn vanlige kynnere må jeg si. Heldigere du, gitt. Er ikke noe pa gang her annet enn vanlige kynnere, men.. Tror jeg skal ta meg noen runder opp og ned trappene til kjelleren med klesvask i morgen.. Hvis bekkenet tåler det, da. Kan jo ikke skade å sette i gang visse tiltak når man er lei..
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 man må liksom kanalisere denne utålmodigheten et sted ja, ta deg noen turer i vaskekjelleren:) ooohhh misunnelig på vondere tak ja!
trekløver<3 har fått 3.jenta Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 hei damer ) Jeg har også termin temmelig likt som dere. Her ventes jente nr. 3 den 24.januar, men har en følelse av at hun kommer noe før den tid.... Men, man vet aldri.... Hodet er i hveretfall godt nedi bekkenet, og jeg tror jeg er moden.. Har hatt maserier til og i fra noen dager, men er borte igjen nå da.. Det trenger fortsatt ikke være at hun kommer noe før da, men håååper jo det, for nå begynner jeg også å bli lei,. Har ei lita ei her hjemme på 14,5mnd også, som sikkert kunne tenkt seg en enda mer mobil og sprudlende mamma igjen..hehe ) for nå begynner det å bli ganske så tungt.. Har også ei flink skolejente på snart 7år. ) Spent på om nr. 3 kan komme før siden det er kort tid siden forrige fødsel.... Noen andre med to tette her, som har erfaring med det??
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 hos meg har det vært 2,5 år mellom jente 1 og jente 2, og har en gutt i magen denne gang. Blir 3 år mellom yngstejenta og gutten. Jeg har dermed ikke så tette som deg, men håper at han kommer før 21. jan for jeg tror han er ganske stor. Yngstejenta kom på termindagen og var nesten 4,2, og sf målene mine er veldig høye nå! Men men, får neimen ikke gjort noe fra eller til selv om jeg er så klar så klar!!
veldig fødeklar Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Det er 2.5 år mellom mine to gutter og blir drøye 2.5 år mellom frøkna og den yngste gutten. nr 1 kom 13 dager før termin og nr 2 kom 7 dager før, jordmor på sykehuset mente at også frøkna ville komme før. Prøver å ikke bli så opphengt i dette, men det er litt vanskelig. Selv kom jeg over en måned før termin, og det sies at man "arver" fødsler av sin mor... Dessverre så forsvant de vonde takene mine. Har litt murring, men ingenting som likner på at det er i gang for alvor.Regner med å gå noen uker til. Kan være like greit, mangler fortsatt litt utstyr, bilstol bl.a.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå