Gå til innhold

Overraskende ul i dag :)


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Vi var på ul 22. desember og fikk vite at det er en gutt i magen. I dag på ul sa hun at hun stod på sitt og mente at det er ei jente i magen. Nå blir det spennende å se hva som kommet ut da Jeg kjøpte Hollys heldrakt i petrolblå i dag Så enten får vi brukt for den selv, eller så kan vi gi den bort til en av de 4 guttene som kommer før vår lille. Jeg tror egentlig fortsatt det er en gutt, men at hun ikke så noe i dag. Hvordan går det egentlig an å se en pung på ul for 2 uker siden.. også er det ei jentei dag? hmm, nei kanskje vi må bestille en ul til Skal jo også bestille 3d ul. Var på det med snuppa, og det var først da vi også så det veldig tydelig at hun var ei jente.

 

Hehe, ble spennende dette

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei så spennede da!! :D Jeg har hørt før noen som har sett at det var jente, men så kom det gutt. Men det gjeller en av fetterne mine, så da fantes det vel ikke 3d for 17 år siden? Men om hun sto på sitt høres det jo ganske sikkert ut? Jeg hadde vært så spent at jeg hadde bestillt time til 3d i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, spennende! :o) Når jeg var på tidlig ul i uke 13 sa legen at det ikke var mulig å si om det vi så var testikler eller kjønnslepper - det kan visst være til forveksling likt såpass tidlig. Når jeg var på ordinær ul rett før jul mente jordmor at det var en gutt, men hverken jeg eller sambo så noe som helst, har bare regnet med at hun har et trent øye og vet hva hun skal se etter. Men fordi jeg selv ikke har sett noe tydelig og hadde en voldsom jente-følelse før ul kommer vi ikke til å male barnerommet før vi har dobbeltsjekket på 3d selv :o)

Vet du når det er best å ta 3d siden du har gjort det tidligere? Mener jeg hørte noe om uke 28-29 (?) men har ikke veldig lyst til å vente så lenge....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss B:

 

Jeg var vel da jeg var i 24. uke. Kunne nok ha ventet noen uker til slik at babyen ville vært litt tykkere. Var en litt tynn snuppe inni der da. Tror jeg skal bestille til uke 27 eller noe denne gangen.. så inntil da så må vi leve i spenning. Litt morsomt synes jeg.. Men vil ikke kjøpe mer blått eller rosa ennå..hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg skal vente enda litt til med å kjøpe rosa/blåe klær:)

 

Men kan det ikke hende at det var kjønnsorganene som var svulmet opp da du var på ul 22.des? At det var derfor de trudde det var en gutt?

 

Blir uansett spennende neste gang dere skal da:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme som deg denne gangen. Har hatt to 3D ultralyder. Den første i uke 12 viste veldig tydelig en tut rett ut, men i uke 15 var det byttet ut med tre streker. Altså var det hovne kjønnslepper forklarte de.

 

Den ordinære ul gjenstår, men den vil være i vanlig 2d ultralyd og de to ordinære jeg har vært på før med de andre barna, har de syntes det har vært vanskelig å se. De har sagt hun ligger feil, sover, har bena i kors, ligger med morkake foran osv. Så jeg stoler mer på 3D.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...