Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Hva i alle dager? Kommer vel en ny vaksine også nå da.. Hvem kommer til å ta den?? Veldig få tror jeg.. Ulv, ulv, sånn føler jeg dette blir!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Ja, da har vi jo fugleinfluensa, svineinfluensa, vanlig sesonginfluensa og geiteinfluensa... Burde dekke det meste det Hva blir det neste??
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2010 Ja, det lurer jeg også på! Jeg tok ikke svinevaksina, pga at jeg er gravid. Tørr ikke rett og slett. Så noen geitevaksine blir det i allefall ikke =P Lurte nesten på om jeg hadde sovet i 4 mnd, sånn at jeg våknet til aprilsnarr da jeg hørte det på radioen.... Men da jeg sjekka på kalenderen i bilen sto det 4. januar gitt....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=581191 Tror vi kan slappe av=)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2010 Jeg slapper av jeg =) Men synes det er litt teit å informeres om ALT som skjer her i verden =P Kunne tenkt meg å visst litt mindre om enkelte ting som man kan bekymre seg for=) For all del! Nyheter er veldig viktig det. Men enkelte ganger, blir det litt mye synes jeg.
2 hjertegull :) Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Det er vel tilfeldigheter som gjør det, er det ikke? De begynte jo å informere om svineinfluensa mens den ennå var laaaangt borte fra oss, samme med fugleinfluensa.. Nå begynner de med geiteinfluensa, men om det kommer og tar oss vet vi vel ikke ennå.. Kanskje det neste blir kolibri-influensa som vi må massevaksineres mot? Ler meg skakk! Snakk om medias makt altså...
OsloMor Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Le til dere dauer av at dere bor i et land som har råd til vaksineprogram, nasjonalt sådan. Få meslinger i Afrika og le ikke fullt så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå