Honningmelon Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Min gutt begynner på sjelen til høsten, og tenkte å kanskje finne noe på salg nå. Han vil ikke bruke hel dress, så må bli todelt.
erteposen + 4 Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Skogstad. Det er krise med hel dress for skolebarna her:)
Fire småtroll Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Skogstad, er veldig fornøyd med den. Han går i tredje klasse nå og har sin tredje Skogstad dress, har også regnbukse/allværsbukse fra skogstad.. Her på skolen bruker ihvertfall halvparten av førsteklassingene hel dress, det er lettere å ta på seg selv når de skal ut i friminuttet.
Monajenten Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 1.klassingen min har Reima heldress i år også fordi den er arvet og passer fortsatt. Men har også hørt mye bra om Skogstad, så tror jeg kommer til å kjøpe det selv neste gang. Hvor kjøper man det?
Fire småtroll Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Tror de fleste sportsbutikker har Skogstad, årets sett kjøpte jeg på MX-sport.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå