Gå til innhold

da har jeg vært hos lege ang kløe å utslett.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk time i dag å fikk beskjed om at di utsletta jeg hadde var elveblest å han syntes synd på meg,hehe..ikke rart du klør sa han men,fikk noen allergi medisiner som skulle dempe kløen..han råda meg til å ta di på kvelden for jeg kunne bli veldig trøtt av di men,di var helt ufarlig for både meg å babyen...di hadde visst tatt en senkningsprøve av meg som visst var for høy så jeg måtte ta en ny senkning i dag...får litt angst av hele greia men,stoler på legen da......tusen takk for svar jenter,setter stor pris på d!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Da er det det samme vi har! (Skrev litt på forrige innlegget ditt) Var hos legen i dag jeg og, og fikk Polaramid.

Jeg kan skrive under på at det klør og er plagsomt. Trøster meg med at det ikke er skadelig for barnet. (bortsett fra at det merker stresset vårt når det klør!)

Hvor langt er du på vei? Jeg er i uke 13 bare, og er ikke klar for å ha dette resten av svangerskapet, så håper det hjelper med tablettene jeg fikk!

Skrevet

ja d var d samme jeg fikk å den hadde di visst fått goe tilbake mld på så vi får satse på d da...ja d klør noe helt sykt asså,sliter me natte søvnen pågrunn av dette jo..hehe....jeg er 15+4 nå,dette starta for ca 1 uke siden..håper d forsvinner fort igjen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...