Gjest Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Hvis jeg kunne slippe å føde dem, så kanskje seks barn.
Tante Blås Squaw Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Seks unger - jeg kan ikke forestille meg å ikke ha barn i det hele tatt )
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 6 uten tvil:) Men vet ikke om vi knapt hadde hatt råd til å leve...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Jeg vet sannelig ikke for min del, men spurte mannen hva han mente. "Seks stykker", svarte han kontant. Jeg spurte da om han hadde sagt det samme før vi fikk barn, og da måtte han innrømme at svaret nok hadde blitt "Ingen".
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Hehe, ble litt rart at jeg skrev "uten tvil", siden jeg faktisk tvilte i neste setning;)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 Hadde jeg visst at vi hadde plass til alle seks så hadde jeg tatt de, men tror ikke typen er like enig..
mamma til gutta boys! Skrevet 4. januar 2010 #16 Skrevet 4. januar 2010 seks barn.. helt klart, uten tvil!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #17 Skrevet 4. januar 2010 Ingen. Syns det er slitsomt med 2, flere hadde jeg ikke klart.
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #18 Skrevet 4. januar 2010 Om jeg måtte velge så hadde jeg valgt: Ingen barn Jeg har ingen nå så jeg vet ikke hva jeg hadde gått glipp av og seks er, for meg, alt for mange og alt for mye
therehag Skrevet 4. januar 2010 #19 Skrevet 4. januar 2010 6 stykker! hatte tatt flere også, så lenge jeg hadde hatt råd til en stor nok bli og et stort nok hus;)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #20 Skrevet 4. januar 2010 Har fire barn, et par stykker til skulle jeg vel alltids klart Kunne ikke tenke meg livet uten barn, skulle vel alltids klart å underholde meg selv her og nå, men gud for en nitrist alderdom! Min gudmor er 55 år, har ingen barn og ingen barnebarn. Hun angrer som en bikkje! Alle hun har omgang med koser seg med barnebarn og familiemiddager, hun føler seg mer og mer ensom..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #22 Skrevet 4. januar 2010 Spurte min elskede mann og han svarte at det hadde nok blitt 6 barn . Selv om vi føler vi har mer enn nok med to. Er enig med han at svaret må bli seks.
Mikkemafian Skrevet 4. januar 2010 #23 Skrevet 4. januar 2010 6 barn uten tvil!! Har to nå og er nok sliten, men kjenner at jeg har rom i hjertet for minst 2 til.. Og de neste to hadde helt sikkert vært like velkomne:)
therehag Skrevet 4. januar 2010 #24 Skrevet 4. januar 2010 samboeren min derimot så at han hadde aldri ville hatt 6 barn... så hvis jeg skulle hatt 6 eller ingen måtte jeg ha funnet meg en ny mann... hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå