Gå til innhold

Ville du hatt seks barn eller ingen barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte gått for seks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte gått for ingen! Uten tvil!

Skrevet

Hvis jeg kunne slippe å føde dem, så kanskje seks barn.

Skrevet

Seks unger - jeg kan ikke forestille meg å ikke ha barn i det hele tatt :o)

Skrevet

seks barn uten tvil :-)

Skrevet

6 uten tvil:) Men vet ikke om vi knapt hadde hatt råd til å leve...

Skrevet

Jeg vet sannelig ikke for min del, men spurte mannen hva han mente. "Seks stykker", svarte han kontant. Jeg spurte da om han hadde sagt det samme før vi fikk barn, og da måtte han innrømme at svaret nok hadde blitt "Ingen".

Skrevet

Hehe, ble litt rart at jeg skrev "uten tvil", siden jeg faktisk tvilte i neste setning;)

Skrevet

Hadde jeg visst at vi hadde plass til alle seks så hadde jeg tatt de, men tror ikke typen er like enig..

Skrevet

6 stk uten tvil :))

Skrevet

da måtte jeg gå for 6 barn..

Skrevet

seks barn.. helt klart, uten tvil!

Skrevet

Ingen. Syns det er slitsomt med 2, flere hadde jeg ikke klart.

Skrevet

Om jeg måtte velge så hadde jeg valgt: Ingen barn

Jeg har ingen nå så jeg vet ikke hva jeg hadde gått glipp av og seks er, for meg, alt for mange og alt for mye

Skrevet

6 stykker! hatte tatt flere også, så lenge jeg hadde hatt råd til en stor nok bli og et stort nok hus;)

Skrevet

Har fire barn, et par stykker til skulle jeg vel alltids klart ;)

Kunne ikke tenke meg livet uten barn, skulle vel alltids klart å underholde meg selv her og nå, men gud for en nitrist alderdom!

Min gudmor er 55 år, har ingen barn og ingen barnebarn. Hun angrer som en bikkje! Alle hun har omgang med koser seg med barnebarn og familiemiddager, hun føler seg mer og mer ensom..

Skrevet

Spurte min elskede mann og han svarte at det hadde nok blitt 6 barn :). Selv om vi føler vi har mer enn nok med to. Er enig med han at svaret må bli seks.

Skrevet

6 barn uten tvil!! Har to nå og er nok sliten, men kjenner at jeg har rom i hjertet for minst 2 til.. Og de neste to hadde helt sikkert vært like velkomne:)

Skrevet

samboeren min derimot så at han hadde aldri ville hatt 6 barn... så hvis jeg skulle hatt 6 eller ingen måtte jeg ha funnet meg en ny mann... hm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...