Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nummer 6 , er det flere der ute som er i samme situasjon =) ?? vi er ikke så mange.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan tenke meg du får nok å henge fingrene i;) hehe...

er gravid med nr 1 :)

Skrevet

heisann..jeg venter nr 7 i juni :)

Skrevet

Hei. Så koselig. Gratulerer. Hvor gamle er de andre fem? Jeg har fire gutter på 13,9,5 og 1 år og gutt nummer 5 er ventet i april:)

Skrevet

enda en gutt, eller? Jeg har vokst opp med 4 storebrødre, helt fantastisk og ikke en eneste for mye, syns jeg! Stas å være minstejenta da, kan du tro ;)

Skrevet

nå såg jeg at du venter gutt nr 5, blir moro det! Herlig med mange søsken!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jøss, jeg er gravid for 5 gang, men dette blir bare nr 2. Har mistet 3 ganger før det endelig gikk bra.

Lykke til!

Skrevet

Jeg venter nummer fem. Synes det er fryktelig slitsomt å gå gravid, så blir nok helt sikkert den siste!

Skrevet

Takk og takk :) Gutt på 11 år , jente på 9 1/2 år, gutt på 7, gutt på 5 og gutt på 2 1/2 år....., så nå er jeg spent på om den lille er en gutt eller jente =)

Skrevet

Jeg venter nr2, er selv storesøster til 3 brødre og 2 søstre :o)

 

Skal i hvertfall ha 4 barn :o)

Skrevet

Oi det må jeg si, jeg venter tvillinger og har tvillinger, så da blir vi 4 barn og 2 voksne.

Skrevet

Venter nr 6. Har jente 17, 15, 10, to englegutter og venter ei jente i april.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...