Piipii Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har en liten gutt på 2,5 år som ikke vil spise så mye kveldsmat. Så tenkte om noen kunne komme med litt forslag til hva jeg kan servere han? Jeg er ikke begymret altså, har bare lyst til å lage noe som han kan kose seg med:)
Libido- Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Hva med babygrøt? Guttungen på 3,5 år spiser det enda =) Ofte han vil ha det istede for brødskive. Bruker nestle med eple fra 8 mnd.. hehe. Selv spiste jeg babygrøt til jeg begynte på skolen.. Godt seh =) Ellers pleier jeg å lager havregrynsgrøt med rosiner og kanel, også veldig populært =)
Mom2Two Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Havregrøt med blåbær er skikkelig poppis her i hvert fall. Toast, utrolig hvor annerledes brød smaker når det ristes. Matmuffins. Suppe. Smoothie
Tommage♀♂ Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Når mine er i perioder med dårlig matlyst fnner jeg frem julekakefigurer, og lager søte hjerte/stjerne/dame/manneskiver med pålegg og noe grønt på, gjerne litt frukt ved siden. Da ser det straks litt spennende ut, ike bare de smame gamle brødskivene. Ellers går det mye i havregrøt også, eller yoghurt med frokostblanding i. Smoothie er også populært!
Piipii Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2010 Tusen takk for masse fine forslag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå