Gå til innhold

25 uker endelig! :) dere da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig er jeg 25 uker:) gleder meg bare til 29 jeg nå,da er det 3d ul:) blir moro å komme over i 3.trimester også i uke 28:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 27 uker nå.... syntes egentlig de siste ukene har gått ganske fort.... TENKT... bare 13 uker igjen.... Og 3D neste mandag.... Kan nesten ikke vente.........

Lykke til videre :-)

Skrevet

21 uker. Men syns det går sakte!

Skrevet

Snart 14 uker her...(på onsdag). Tiden snegler seg fremover, men prøver å nyte det så godt jeg kan. Er i god form og ingen plager så langt. Tenkte å informere sjefen min i morgen :-) Første dag på jobb etter juleferien i morgen og vet ikke om jeg klarer å skjule magen. Noe ekstra kom nok på i jula, men har definitivt fått en liten kul, er andregangs.

Skrevet

Er i uke 22. Har liksom alltid sett for meg at 26 uker er "langt på vei" og da er man virkelig gravid. Merkelig men sånn er det. Synes tiden har gått sånn passe sakte. Vet ikke om det blir noen 3D på oss. Vil på en måte spare litt av spenningen med å se han, samtidig som det er veldig lenge til vi får se han i mai en gang.

Skrevet

Uke 25 her, dvs 24+1. Synes også tiden går fort, iallefall hvis jeg sammenligner med forrige gang. 113 dager til termin:)

Skrevet

Imorgen er siste dag her inne, så suser jeg videre til 3.trimester :)

Syns tida har gått veldig fort, utrolig å tenke på at om ca. 3 mnd er jeg 2-barnsmor, gleder meg masse!! Og til å bli kvitt kvalmen, halsbrannen og forhåpentligvis får opp energien.. lykke til videre alle sammen og kos dere! :)

Skrevet

19+5 her :)

Skrevet

26 uker i morgen. Sniktitter på 3.tri av og til.....

Skrevet

begynte på min 19 uke i dag, men får se i morgen om jeg blir satt frem eller tilbake, og blir bra å få en dato å gå etter, kanskje jeg er halveis allrede, eller kanskje den kommer i midten av juni!. :D

Jeg synes tiden går sinnsykt fort! Husker jeg fikk dato for UL i uke 9, og det er ti uker siden!!!!

Skrevet

begynner på min 23 uke på onsdag. synes det har gått fort etter vi var på ultralyd:)

Skrevet

Bikker 25 uker i dag jeg :)

Skrevet

nå som det har blitt tirsdag er jeg 25+1:) I min 26. uke allerede! eter halvveis merket var nådd har dette gått kjempefort!

Skrevet

Da er vi to like langt på vei, "Linyen-gravid med aprilgutt", jeg er nemlig også 25+1 i dag, tenk at vi allerede er i 26.uke, wiiiiiiii.

Her regner jeg med at de neste 5 ukene kommer til å fly avgårde, for mannen kommer endelig hjem fra jobb på torsdag, og da er det nesten 5 uker til han reise igjen. Tror han kommer til å få sjokk når han ser meg, for jeg har virkelig fått mage, mens han har vært vekk, hihi.

Skrevet

hihi ja det kan jeg tenke meg:) når tilog med min samboer som går hjemme om dagen ser forskjell på meg og ser at jeg har fått mage(selvom jeg var litt stor i utgangspunktet) så skjønner jeg da at din vil se det!!

ja det har gått såå fort!! kan ikke tro jeg er i uke 26!! :)

Skrevet

25+3 i dag :) Skal til jordmor etterpå :) Hvor skal dere ta 3D ul hen?

Skrevet

Så heldig du er, jeg er bare 17+1 og tiden går sååå sakte.

Jeg var på 3d i uke 15 pga julegave, men har lyst til å ta en senere også. Håper du gir tilbakemelding etter at du har vært der:)

Lykke til:)

Skrevet

Æ e 16 + 4 og syntes det går utrolig sakte.... føler æ aldri kjæm te mål.....

Skrevet

I følge bim er jeg 25+3, men i følge lege og jordmor er jeg 24+3. Syns tiden går fortere denne gangen sammenliknet med forrige graviditet. Da ventet, og ventet og ventet jeg..............

Skrevet

Er 25+4 i dag. Gleder meg så til jeg går over i tredje trimester. Men føles som en evighet til.

Skrevet

86modell*, vi er like langt :) Jeg er også 25+4 i dag også!

Noen andre her som ikke syns de har fått så veldig babymage ennå? Jeg passer alle de gamle buksene mine ennå selvom de strammer bittelitt.. Men det er veldig deilig å gå med mammabukser alikevel da :)

Skrevet

i uke 15.. synes det går unna jeg..

var hos legen i går og fikk se lille nurket vårt på ul :)

alt er bare bra med h*n <3 :D

Skrevet

26 uker i morgen:), hoho, kan snart hoppe over til 3. trimester:)

Skrevet

24+0 i dag, synes ukene flyr!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...