Gå til innhold

Mistet slimpropp over to mnd før termin.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Simproppen gikk i helga.Er snart i uke 31. Snakket med lege som sa at det ikke er noen fare. Har ikke blødninger eller mere kynnere. Ble likevel litt nervøs for at fødselen skal sette i gang tidligere. Er det noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenne flere som mista slimproppen tidlig. ei veninne mista den 1 mnd før hu gikk i fødsel.

så trur d variere veldig på kor læng man går me d æ.

sjøl hadd æ ingen forvarsel i forrige sv.skap på at ting kunn skje før æ blei lagt inn me blødning og premature ria i uke 28..rakk å stopp det da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt den kan gå tidlig, venninna mi sin gikk 2 mnd før hun fødte:) jeg er 31 uker nå og hvis den hadde gått på meg så hadde jeg nok tenkt det samme selv men får vel satse på at du går ut tiden da:) det er jo det beste:)

men en ting lurer jeg på, hvordan vet man at det er slimproppen som går?redd jeg kan tenke det "værste" når det skjer meg... er det normalt å gå til legen eller hva tenkte dere når det skjedde? hun jeg kjenner som den gikk på så tidlig sa bare at "det vet du", men er det sånn det er? :) jeg skal ha min første nå så noen ting jeg er usikker på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til girl2010: ja du vet garantert at det er den hvis og når den går!! Det gjorde jeg,den klumpen "lever" opp til navnet kan du si,hehe... noen ganger me litt blodspor... man trenger ikke gå til legen når det skjer,men enn kan jo ringe inn om man føler for det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...