mammaLisa Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 kan jeg bli gravid selv om jeg ikke har fått mensen etter siste barn? Han er 9mnd og sluttet helt å amme for ca 2-3mnd siden. Skjønner ikke hvorfor mensen ikke vil komme tilbake.. (ikke at jeg savner den da, men er litt redd jeg kan være gravid)!! Vi har vært forsiktige, men ikke forsiktige nok:)
* 5 om dagen * Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 alt er mulig,selv med prevansjon... prøv den nye testen til clearblue jeg så på reklamen i dag...den målte om du er gravid,og isåfall hvor langt på vei.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 man kan jo bli gravid på pillen og når man fullammer og jeg vet ikke hva..hehehe... så tror du fult helt kan bli d, selv om sjansene skal være minimale... de sier vel at man egentlig skal ha fått mensen for å ha starta maskineriet igjen liksom:) lykke til da, med hav du vil/erl!!
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Hvor var du i biologitimen...? *flire* Hva kommer før mensen...? Joooo....eggløsning. Så for å ha en ordinær menstruasjon må man nødvendigvis ha eggløsning først. Ta en test i morgen og for guds skyld begynn med skikkelig prevansjon.
~sjiraff~ Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Jepp det kan du. Eggløsninger kommer jo ca to uker før mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå