Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 det er vel egentlig det jeg lurer på...i uke 25 var min sf mål 24.skal på ny kontroll i morgen.Kan sf mål si noe om hvor langt du er på vei eller hvor stor babyen er???
Leila123 Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Hei I uke 25 var mitt sf mål 25cm og i uke 30 var det på 31cm. I forrige svangerskap var jeg godt over det grønne feltet, fikk beskjed av jordmor at jeg ville få en "vanlig baby" på rundt 3500gram. Gikk over tida, 15daga og ut kom ei jente på 4550gram og 54 cm så ho var vel litt over gjennomsnittet, he he. De sier jo at det trenger ikke å ha noe å si på sf målet om babyen er stor eller liten. Sf målet mitt nå er mindre enn sist gang men tror ikke jeg stoler på om babyen er mindre eller ikke. Sa til jordmoren at jeg ikke ville gå så langt over tiden og få en så stor baby denne gangen. Da sa hun bare at jeg hadde jo klart å føde en så stor baby så det gikk sikkert bra. Ja ja hun har jo rett i det da .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå