Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Er det vanlig med barnebursdag i tillegg til vanlig familiebursdag?
Maya_1 Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Nei det er det sikkert stor variasjon på. Tenker det er koselig med barn til stede om det er noen barnet ditt treffer til vanlig. Selv hadde vi et lite selskap med ungene på barselgruppen først, så en liten familiesamling etterpå. Alle i gruppen gjorde det sånn, vi som pleier å møtes litt.Men de fleste andre jeg kjenner har kun hatt litt familie på besøk.
Lemonia Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Vi hadde et lite barneselskap, dvs inviterte et par venninner og deres barn på lunsj og kake. Kommer ikke til å ha noe skikkelig barneselskap før gutten vår ber om det selv.
lille sprelle Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Kjørte en "familierunde" og deretter utebursdag (midtvinters) med bål osv og venner med barn i forskjellige aldre. Aner ikke hva som er "vanlig" og bryr meg heller lite om det. Gjør som det passer for oss og hva vi har lyst og krefter til! (selv om familiebiten er obligatorisk da.... - men kan jo kombineres med venner også)
blomsterjenta Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Vi hadde familien til lunsj. Besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn. Det falt meg ikke inn å ha barnebursdag. Det ville i så fall være fordi jeg selv syns det var hyggelig å møte mine venninner som har barn... Og jeg orket ikke arrangere noe mer enn et selskap, hadde nettopp begynt i jobb igjen. Men vi har vært invitert i flere ettårsdager til venners barn og til ungene i barselgruppa, så det er nok mange som syns det er hyggelig:-) Gjør det du syns er hyggelig og har ork til! Er nok ingen som forventer seg noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå