Gå til innhold

Hvor ble det av drømmehagen da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vi må lage protestaksjon mot NRK... kan jo ikke kutte ut sånt uten å gi oss varsel!! :-)

Skrevet

Er det mulig liksom? Jeg fikk datteren min til å rydde alle lekene før vi skulle sette oss ned for å se...også var det ingenting! Krise her i huset.

Skrevet

Ja... ble laber stemning i heimen da han gjorde seg klar for "makkapakka" ... ingen makkapakka kom...

Skrevet

Drømmehagen har blitt en fast del av kvelds/ leggeritualet. Nrk kan jo ikke bare ta det av plakaten....Hmmff!!!!

Dette må det bli protest mot!

Skrevet

Ja dette er helt uhørt! Heldigvis har vi en drømmehagendvd på lur...

Skrevet

Dette var en dårlig start på det nye året gitt!! Personlig bryr jeg meg ikke så mye om at jeg får slippe å høre hoppsideisi å den evinnelige gnålinga hennes, men mini'n eeeeeeeeeeelsker jo alle i drømmehagen og sitter med verdens største glis i 30 min!! Og sånt varmer mamma-hjertet mitt iallefall....Da tåler jeg plutselig alt, hehe :D

Skrevet

helt håpløst, noe er ikke "lov" å endre på.

barne-tv er også flyttet til nrk super fra i dag...så ingen barne-tv på nrk :-(

Skrevet

her ble ungene kjempefornøyde med at det var ordentlig barnetv og ikke drømmehagen :)

jeg ble eeenda mere fornøyd! har liksom gått lenge nok nå syns jeg. er jo det samme hver dag.

Skrevet

lurer på hvordan jeg skal få i lillegutt kveldsgrøten fremover nå ja... drømmehagen var jo super... iallefall for lillegutt...

Skrevet

ingen som vet.. nei dette er jo nesten bare tragisk. Kan si hva man vil om disse figurene men ta de av uten at det blir varslet meget godt. Hva med disse barna som liker å vite hva skjer kvelden blir jo helt ødelagt for disse små.

Skrevet

Det er heldigvis tatt av, til fordel for andre programmer.

Om man ikke klarer å få i barna kveldsmat uten å sette de foran tv, så bør man kanskje revurdere litt rutiner ;)

Skrevet

Regner med den var ment på meg MintCondition ;)

Neida, får i han mat ellers også altså. ;) Var bare litt satt på spissen ;)

Men hvis han er skikkelig trøtt og bare gråter, så hjelper det iallefall litt med drømmehagen når han skal få grøten sin ;)

Skrevet

Joda, ser den altså. Vi har mang en gang lenget til klokka 17.30 her i huset også, haha.

Her gikk det forøvrig helt fint med annen barne-tv.

Skrevet

Dette sier NRK:

(Behold SaksID i emnefeltet hvis du svarer på denne e-posten)

Hei, og takk for henvendelsen.

Det er ikke satt opp flere episoder av Drømmehagen i denne omgang.

Tilbakemeldingen er imidlertid notert, og blir videreformidlet til redaksjonen.

Med vennlig hilsen

NRK www.nrk.no

Informasjonsavdelingen

Publikumsservice

Gro Stenvik, Informasjonskonsulent

Tlf: 815 65 900 Fax: 75 12 27 77

mailto:[email protected]

Skrevet

Skuffelse her i huset også! Får stadig spørsmål om vi kan se "Deisi", og når det endelig var tid for det, så kom det ikke! Vi ble litt satt ut, for det kom uventet..

Skrevet

Gubben jobber i NRK! Dette skal han få ta videre !!! ;)

Skrevet

Ja, her er vi også litt skuffet. Vi har Drømmehagen som en deilig liten nedtrapping på dagen før kvelds og stell, lillegutt sitter og koser seg på fanget mitt eller i sofaen og titter. Han kan løpe rundt som en bajas, med når det kommer på så er han helt hypnotisert.

Heldigvis hadde vi noen episoder på getboksen, men vi får vel kjøpe DVD. Tipper de ser en økning i salget av Drømmehagen på DVD de neste ukene fremover,hehe

(men kommer ikke til å savne de hersens Vottene, snakk om kjedelige dukker;)

Skrevet

....og hvorfor dukker de bare opp noen ganger? Jeg skjønner ikke det!

Takk og lov for episoder lagret på getboksen!

Skrevet

de finnes jo på dvd, så det er jo ikke verre enn at man kjøper et par dvd og setter på 1 episode hver dag 17.30. Barna merker neppe forskjellen....for øvrig tror jeg at dette er verst for foreldrene som er vant til 1/2 times "barnevakt) Barna tilpasser seg nok fort de....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...