Gå til innhold

Kan man bruke ALLY slankepiller mens man ammer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trust mee, du vil ikke førsøke de pillene enten du ammer eller ikke, med mindre du har lyst og ha konstant ondt i magen! Både jeg og mine 6 venninner har forsøkt dem og vi er enige i en ting: ALDRI MER!

Kan evnt sende over noen til deg om ønsket er så stort!

Skrevet

Nei, det kan du ikke.

Står til og med i pakkningsvedlegget.

Skrevet

HVA DU MÅ TA HENSYN TIL FØR DU BRUKER alli.

Bruk ikke alli dersom du .

*er under 18.

* er gravid eller ammer.

*bruker ciklosporin, som brukes etter organtransplantasjoner, til alvorlig leddgikt og ved noen alvorlige hudsykdommer.

*bruker warfarin eller andre blodfortynnende legemidler.

*er allergisk (overfølsom) overfor orlistat eller et av de andre innholdsstoffene i alli, se punkt 6 for ytterligere informasjon.

* har kolestase (tilstand der gallepassasjen fra leveren er blokkert).

* har problemer med opptak av mat (kronisk malabsorpsjonsyndrom) diagnostisert av lege.

Skrevet

Hei!

Jeg ville ikke ammet mens jeg bruker Alli.

Merkelig at du 17.47 har fått vondt i magen, jeg har ikke fått vondt i magen. Merker bare at jeg er litt ekstra løs når jeg spiser fettholdig mat...og det er jo meningen.

Send de gjerne til meg, jeg er veldig fornøyd med dem. Betaler gjerne litt for dem også.

Vicktoria.

Skrevet

Hei!

Man kan ikke bruke Alli når man ammer.

Som ano over her har jeg også hatt store problemer med magen og dette står faktisk som en bivirkning av produktet, så skjønner ikke hvorfor anonym 18:03 mener at dette er merkelig.

Bli ferdig med å amme og kom deg til lege. H*n kan skrive ut resept på Reductil til deg. Jeg har fått disse og de funker i mye større grad samt at magesmertene er borte.

Skrevet

Vanlige bivirkninger

Disse kan oppstå hos opptil 1 av 10 som tar alli.

*Magesmerter.

*Avføringslekkasje.

*Rennende/flytende avføring.

*Hyppigere avføring.

*Uro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...