Gå til innhold

når så dere hjerte banke på tilig u.l??

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ul i dag (6+2) men det var bare en liten "ert" der inne :) skal tilbake om 2 uker for å få vite når termin blir... :)

likevel gøy se....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjertet beg. visstnok å slå i løpet av uke 6. Jeg va på u-lyd da jeg var 7+2 og fikk se et bittelite hjerte som slo 150 slag pr. min. :):) Det va med innvendig ultralyd. Tror ikke man kan se noe så tidlig med vanlig u-lyd.

Skrevet

Jeg stilte et lignende spørsmål tidligere i dag fordi jeg skulle bestille time for tidlig ul og ikke vil dra for tidlig. Endte til slutt opp med å ringe gyn. Fikk beskjed om at de trolig kunne se hjerteaktivitet i slutten av denne uken, uke 6 (er 5+4) i dag, men for å være på den sikre siden fikk jeg time i midten av neste uke, da er jeg 6+6. Hun sa de nesten garantert skulle se hjerteaktivitet da hvis alt var i orden.

Skrevet

Jeg var på UL i dag, og så hjertet veldig tydelig. Er 6+3. Så også fosteret, og plommesekken så ut som en ballong. De målte fra hode til sete, og det var på 10 mm. Var såpass tydelig at de kunne se at hodet var i den enden som lå nedover, selv om anatomien er rimelig primitiv i denne uken.

Skrevet

Jeg var på tidlig ul i uke 8, da så jeg hjertet slå:)

Skrevet

Jeg var på ultralyd i dag (er 7+1) og både så og hørte hjertet. Helt fantastisk!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, jag var på ul (7+2) og fikk se hjertet slå. er nå (9+5) og skal til ny ul 20 jan. har termin 21 august, prøvd i 5 år og endelig klaffet det.. blir fulgt nøye opp da jeg har diabetes2..

Skrevet

Jeg var på UL i uke 7+1 og fikk beskjed om at det ikke var noe i magen min. Så det jo selv, at det så tomt ut.

I går var jeg til ny UL (sendt på sykehuset av legen min, som trodde det var noe galt med eggstokkene), der fant man et sprell levende foster:)

Skrevet

Så hjertet banke den dagen jeg var 7 uker på vei:) Så en liten "klump" som er fosteret med en blinkende prikk inni;) Fikk beskjed om at fosteret var 10 mm langt, men ikke hvor fort hjertet slo.

Skrevet

Vi så hjertet slå da jeg var 6+0. Spira var 4-5mm. (Hadde tidlig EL da, på dag 12;)

Skrevet

så hjertet slå uke 6+1 =)

Skrevet

Min uke 7 og barnets uke 5. Vanlig ultralyd. Legen min har apparat, så der får vi se med hver kontroll dersom vi ønsker.

Skrevet

jeg fikks e nurket i uke 7+0=) har sett det et par ganger til og det vokser og vokser=D

Skrevet

.. i uke 7...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...