funky Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Er passert 12 uker, er livredd, har tenkt så mye på abort, tiden har gått så fort... er så redd for å ende opp alene med to unger... har en på 4 fra et tidligere forhold... sitter å bare vil gråte hele tiden... er d bare hormonene som spiller meg et puss? Huff... er ikke helt klar for å være så langt på vei... herregud for ei megge jeg er...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 tror nok du reagerer rimelig normalt! Iallefall for mange! jeg ble også redd da jeg fant ut at jeg var gravid. Vi visste ikke om vi var klare for en baby nå, med alt ansvaret det bringer med seg. Men da jeg var hos legen dagen etter positiv test var jeg 10 uker på vei! Så her var det å bestemme seg fort! Alt ordnet seg heldigvis for meg og er 25 uker på vei i dag. Nå kjenner jeg ikke historien din, men vil tro det er rimelig sjokk for mange! Men om du er usikker så ville jeg snakket med noen proffesjonelle. og noen som kjenner deg godt. det er vanskelig å hjelpe når man ikke kjenner historien din. Men om du trenger noen å snakke med som kjenner igjen angsten og redselen så er det bare å sende meg en PM så kan vi utveksle mail! det savnet jeg, å ha noen å snakke med som visste hva det innebar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå