Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Vi skal ha barndåp den 31. januar, og skal i tillegg gifte oss samme dag, men det er ingen som vet det har dere noen gode tips til hva jeg kan ha på meg på den dagen? og noen tips på hvordan man ordner et koselig selskap etterpå?
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 den er desverre alt for trang :/ hardde det ikke vært for det, hadde jeg brukt bunaden
Zitro Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Nå er det jo slik ofte at ma bærer inn barnet når gudstjenesten starter... synes derer burde stille i brudekjole/kjole og hvitt da jeg! Skikkelig sjokkerere alle da!
mai^prinsessa Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Jeg vet noen som gjorde akkurat dette! De hadde på seg vanlige klær under dåpen, så hadde de skiftet gjemt i en garderobe.. Så når dåpen var over, sa presten; nå vil jeg be alle utenom "deres" familie om å gå, for nå skal "de" gifte seg... Så gikk de ut og skifta klær Jenta til brudekjole da!
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2010 jeg tente også på noe hvitt, men brudekjole er ikke akkurat det billigste man kan få tak i..... kan kanskje en hvit tunika være greit?
Zitro Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Hva med å leie? Kan få det billig da til noen tusen bare...
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2010 er det noen som vet hvor man kan få tak i en hvit fin kjole? Det er visst ikke så mange som leier ut brudekjoler nå til dags :S så på nettet og der fikk man bare kjøpt....
annki83 Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 tror nok du kan finne en fin kjole vis du er ute å se litt i butikker nå.det har jo nettop vært jul og julebord sesong. be-yong og lene v (og mange andre butikker) hadde en del fine kjoler før jul. kan godt være de har noe igjen som skal være me på januar salget nå. trenger jo ikke være hvit.
mamma1980 Skrevet 5. januar 2010 #11 Skrevet 5. januar 2010 vi skal gifte oss og ha barnedåp samtidig:) vi tenker at vi gjennomfører dåpen som vanlig og så pluuuutselig forvinner jeg hehe....derretter tar de en sang eller to og presten finner på noe sa han hehe....håret er jo klart så da er det bare kjolen som skal på ,sko ,krone og evt slør, tar ikke 1 time å ta en brudekjole og litt småstas på (vært gift en gang før)eksen stakk ...men anyway...) så kommer klokkelyden hoho det blir moro å se familien og folka!!
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 6. januar 2010 får man leie en fin brudekjole til en billig pris? kjiker på nettet og finner bare kjoler som man får kjøpt...
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 6. januar 2010 #13 Skrevet 6. januar 2010 Hei! Når dere velger å gifte dere på denne måten, så har dere allerede valgt noe litt utenom det vanlige, og da synes jeg at alt er lov jeg Den hvite kjolen skal jo i utgangspunktet symbolisere at bruden er ren og uskyldig, og det er du jo ikke akkurat da, hehe Se om du finner en kjole som matcher fargene til dåpsbarnet? Gjør da ingenting om kjolen din er blå eller rosa f.eks... Regner med at dere skal ha selskap for dåpsbarnet, og at det er h*n som i hovedsak er ment å være i fokus denne dagen?!? På kaka kan dere kjøpe en sånn figur av et par som holder et barn, og vips så er dette både dåps-pg bryllupskake. Kan jo være at noen du kjenner har en kjole du kan låne også? ingen som kommer til å tenke mer over det om du spør ei venninne om å låne kjolen hennes pga at bunaden er litt trang enda etter fødsel... Lykke til med den store dagen, i dobbel forstand!
Eadni74 Skrevet 6. januar 2010 #14 Skrevet 6. januar 2010 Vi giftet oss på denne måten. Jeg hadde på meg en hvit kjole som var kjøpt på HM. Vi hadde kledd alt på oss når vi kom inn, mannen min bar jenta som skulle døpes. Hadde gitt beskjed til forloveren at hun måtte holde alle inne i kirka før vi kom så vi ikke ble busted med engang. Dere skulle sett ansiktene når dørene åpnet seg og orgelet spilte brudemarsj! Veldig rørende, det var flere som felte tårer, inkludert meg! Maten hadde vi bestilt gjennom et cateringfirma som også holdt lokaler. Etter maten hadde vi festen hjemme til de tidlige morgentimer. Veldig billig måte å gifte seg på, det hele kom under 30 000,-
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 6. januar 2010 hehe ja jeg gleder meg også veldig mye til å se hvor overrasket familien kommer til å bli men vi skal ikke ha noe fet for oss brudeparret etterpå blir bare til barnet
mamma1980 Skrevet 6. januar 2010 #16 Skrevet 6. januar 2010 jeg syntes ikke det spiller noen rolle hvilken fargfe kjolen har jeg. hvit er jo symbolet på renhet ja, men det er tradisjon.... det er derfor det er slik. står ingen regler på at kjolen må være vinrød pga du har hatt sex før ekteskapet hehe.... så jeg skal ha hvit brudekjole eller eggehvit e.l gjør det som en syntes er flott selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå