Gjest Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Hellandussen. Må bare dele med hele verden! Jeg vant Seed vognen på Mammanett!!! Helt i sjokkrus og overlykkelig. Pleier aldri å vinne å så 3 uker før termin vinner jeg ei vogn til nesten 9000.-!!! Jippi, hurra, julaften, bursdag og nyttårsaften på en gang!!! http://mammanett.no/konkurranser/bli_medlem_og_vinn_nykommeren_seed_pli
Terese med to jenter Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Så morsomt! Gratulerer.. vogna så kjempefin ut også. Du hadde ikke allerede kjøpt vogn nå da? Uansett er det jo en veldig bra premie!
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Joda, selvfølgelig er alt i hus. Vognen jeg har kjøpt står til lagring på Barnar Hus, men jeg tenkte at tja, hvorfor ikke beholde begge. Den lille i nybilen og den store jeg har kjøpt kan stå på tunet. Bor på gård så jeg har kjøpt ei Emmaljunga duo vogn til å trille på grusen med. Veldig lekker, men så kan jeg jo ha denne å trille i byen med da. Vil jo ikke få full pris om jeg selger den alikevel så da kan jeg heller bruke den og få halv pris om jeg er heldig om ett år eller to.... Overlykkelig er jeg iallefall!!! )
hormonia&alienimagen3 Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 heh...kult! :0) Sånn skjer ikke hver dag :0) gratulerer :0)
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Fantastisk Gratulerer!! og ja de er faktisk praktisk med to vogner. ved tilfeldigheter hadde jeg det med min første og brukte begge for det ble liksom hvert til sitt bruk. og sant nok du får sikert ikke mer for den om du selger den nå fremfor om et år.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 Gratulerer så masse )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå