opsi fødeklar Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Nesten så jeg blir bekymra over at det er for mye..hehe.. Hva skal en ikke bekymre seg over? Jeg er i uke 23 nå, gravid med nr 5. Har nesten ikke merka noe til pjokken enda men i dag har han holdt det gående siden tidlig morgen. Veldig godt å kjenne at han er i form, så dette er vel starten på mer og fler tydlige spark de resterende ukene.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 jeg har foranliggende morkake så kjente ikke liv før det første sparket! hehe,. det var en rar følelse! ikke kjenne noe før jeg plutselig fikk et spark i siden:) blir mer og mer harde spark framover så får se hvor hardt det blir med tanke på morkaka:) men at lillegutt er aktiv er det ikke tvil om iallfall:) lykke til:)
opsi fødeklar Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har også morkaka foran, men i dag har det vært så mye fart at jeg lurer litt på om babyen er stresset for noe? Men det er vel helst det at han sikkert har snudd seg litt sånn at jeg merker sparka bedre.. Men han bør jo sove litt og..hehe
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 hehe ja men innimellom syns jeg ikke han sover så mye:p er førstegangs så vet ikke hvor mye spark som er normalt jeg, men tror nok babyen har det veldig bra:) han bare sier veldig ifra og turner når han er våken også holder han seg helt i ro når han sover:) hehe..
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 hehe ja men innimellom syns jeg ikke han sover så mye:p er førstegangs så vet ikke hvor mye spark som er normalt jeg, men tror nok babyen har det veldig bra:) han bare sier veldig ifra og turner når han er våken også holder han seg helt i ro når han sover:) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå