2tettebabyer Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 jaja, da har jeg vært hos jordmor og ble henvist til sykehuset fordi fundusmålet er flata ut :-( Har reagert på at jeg har hatt så liten mage, og litt mindre liv, men har ikke tenkt så mye over det. Jordmor mente at lillejenta ikke får i seg nok næring, så nå er jeg spent på hva de gjør. Om de setter meg i gang eller om det blir KS.... veldig spent. Håper bare alt er bra med den lille... blir jo litt engstelig av en slik beskjed, men er ved godt mot :-9 Ønsk meg lykke te jenter :-)
ღMadame_mim ღ Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Lykke til, kanskje har du babyen din i armene senere i dag :-)
2tettebabyer Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 tusen takk :-) ja, kanskje.... er jo 38 + 3 så er jo ikke noe prematur. spennende er det jaffal. skal inn etter kl 4 så lader opp med litt mat og hvile :-)
snikksnakk Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Lykke til! Et spørsmål: Hvor mye har det flata ut?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Ønsker deg lykke til! Håper alt er bra.
2tettebabyer Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2010 tusen takk alle sammen. Kom hjem fra sykehuset nå og alt var visst bra. Hu var litt mindre enn det som er vanlig, men ikke sånn at det var noen fare. Det hadde flata ut fra uke 33 til 38 hadde det bare økt en cm. Ligger nå rett under det grønne (32 cm). Legen sjekka modning (åpning) men der var det ingenting gitt :-( så blir nok leenge til fødsel... hvertfall 2 uker :-) Men godt å vite at alt er bra :-)
snikksnakk Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Det var godt å høre!!! Jeg har også fått beskjed om at snuppa ikke vokste så mye fra uke 30 til 36 men på kontroll i dag var alt ok. SF målet var gått litt ned men det var ultralyd måling som v iste at hun kanskje ikke vokste nok. Men i dag fikk jeg beskjed om at det gjorde hun likevel. Lykke til med innspurten
stine-jan/10 Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 Blei henvist til sykehus jeg å fordi fundusmålet hadde flata ut, lå på 24cm i uke 33..Har blitt fulgt opp med ultralyder for å se at hu legger på seg.. var idag på ultralyd, er 36+0 idag, hu blei målt til 2450g..Skal ha keisersnitt om 3uker, men fikk ny vekstkontroll om 2uker.. Hvor mye ca veide din lille..??
2tettebabyer Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 4. januar 2010 så kjekt å høre at alt var bra :-) Er litt ekkelt å få en slik beskjed. Mamma lå på sykehus i 2 mnd med meg fordi jeg ikke tok til meg nok næring....men alt gikk bra så :-) jeg er uke 38 + 3 i dag og hu lå på 3000. De hadde skrevet inn feil dato på meg, så i følge data på sykehuset var jeg nå i uke 60 :-) derfor fikk hun ikke nøyaktige mål og utregning. men hu mente 3kg. ikke så gale det da :-) Litt skuffa over null modning, men da har hu tid på seg til å vokse enda litt mer før fødsel :-)
Chickenmum Skrevet 4. januar 2010 #12 Skrevet 4. januar 2010 Du har ikke sjekket opp modningsakupunktur hos Målfrid Båsen? Vel verdt å prøve! :-)
2tettebabyer Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2010 hei Maja77 jeg har fått nr og alt av jordmor, tror det var til henne, men jeg er jo så treig vet du... hva koster det egentlig. Jordmora mi kan faktisk sette nåler, men hu hadde ikke tid og dem med seg sist... bør kanskje vurdere det nå som det ser dårlig ut med modninga......
Chickenmum Skrevet 5. januar 2010 #14 Skrevet 5. januar 2010 300 betaler jeg for akupunktur hos henne. :-) Var det ikke babyen din som lå i sete? Eller klarte de å snu den? Evt. når?
2tettebabyer Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 5. januar 2010 hu snudde seg selv i grevens tid, så jeg slapp heldigvis denne snuingen på sykehus :-) Tar en tlf til henne i mårra jeg... :-) har du gått mange ganger eller??
Chickenmum Skrevet 5. januar 2010 #16 Skrevet 5. januar 2010 Tredje svangerskapet jeg bruker henne. I de to forrige var det bekkenløsningsplager, men denne gangen har jeg fått akupunktur for stiv nakke og vond skulder. Håper jeg får time selv ganske kjapt for å prøve akupunktur for snuing av lillemann... :-)
2tettebabyer Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #17 Skrevet 5. januar 2010 når har du termin?? ligger han i tverrleie?? jeg lå i sofaen med store puter under armene med rompa i været... Tror det hjalp for at hu snudde seg, men en vet jo aldri.....
Chickenmum Skrevet 6. januar 2010 #18 Skrevet 6. januar 2010 Termin 8.februar, men skal prøve akupunktur i morgen. :-) Hvis ikke får jeg rigge meg til i sofaen slik som du gjorde...! Lykke til med innspurten - snart er du i mål!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå