Tabitha Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Hei, jeg er i uke 31 og har ikke merket noe hvitt på brystvortene eller melk som siver ut. Er dette unormalt?
gleder seg til nr 2 kommer Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 hvitt på brystvortene? det som evt kan komme fra brystene nå er bare en blank væske, den ordentlige melkeproduksjonen kommer ikke i gang før babyen kommer... det er forskjellig når man begynner å lekke litt fra brystene, ikke unormalt at det ikke har kommet enda...pris deg bare lykkelig for at du fortsatt slipper det, jeg personlig synes det er plagsomt...spesielt om natten!:/ det kommer nok tidsnok skal du se...
Tabitha Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 No milk today :-) Om uke 28 står det at du har kanskje begynt å merke noe som kommer ut av brystvortene, dersom du ikke har merket det før. Men litt tidlig, ja.
ღMadame_mim ღ Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Jeg begynte å få melk ca i uke 27, men ikke mye. Er nå i uke 33 og det kommer fremdeles ikke mye. Det er ikke slik at det lekker om natten eller noe slikt. Bare ser det dersom jeg klemmmer på brystene når jeg smører dem med krem. Hos meg kommer det av og til bare blank væske, men den kan også være veldig gul, dette er også helt normalt! Etter som jeg har forstått så kommer ikke melken før tett oppi fødsel eller etter fødsel hos de fleste, så ikke fortvil om den ikke kommer enda :-)
tintafant-m/2 jenter Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 jeg er 29+1 og har heller ikke noe melk. Hadde mer væske i brystene før jeg ble gravid faktisk.
Tabitha Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2010 Har prøvd å klemme på brystene uten at noe har skjedd, hehe. Men hvis det bare er normalt, er det helt i orden.
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er i uke 38, og har ikke hatt antydning til melk enda.. Noen får det først etter fødsel
Myy Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har hatt melk siden uke 20 eller noe, men det har aldri sivet ut av seg selv. Jeg må klemme ut litt for at det skal komme noe.
Elis84 Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Er i uke 38+4 og har ikke fått noe melk enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå