Gå til innhold

Jeg er 1,78 og 65 kilo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og føler meg feit!!!

Jeg kan ikke over 62 føler jeg!! Faan hater å være så jævli opphengt i kroppen min!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter nok med det samme vi da, men jeg kan trøste deg med at jeg er 10 cm lavere enn deg og 10 kg tyngre. Føler meg megasmell feit.

Skrevet

D sliter så enormt, spiser jeg meg skikkelig mett, føler jeg nesten at jeg kjenner jeg buler ut!! Ikke noe god følelse!

Skrevet

2 cm høyere enn deg og 5 kg lettere før svangerskapet. 5 kg mer nå godt over halvveis. Føler meg helt jævlig. MEN: jeg vet det er hodet det er noe galt med. Har hatt spiseforstyrrelser i 13 år. Tilnærmet frisk, men tror aldri jeg blir 100 % frisk.

Du vet nok helt sikkert at du ikke er feit. Det er vanskelig å være opphengt i kroppen sin, og uansett hva andre sier, så føler man at man ikke er tynn/fin/stram nok.

Jeg går meg en liten runde når de vanskelige tankene kommer. Gjerne bare 5 min, eller tar med barn og bikkje ut og leker. Da føler jeg meg bedre, får fokuset bort fra opphenget og faktisk gjort noe sundt/hyggelig :)

Skrevet

Jeg er 178 og veier nå 72 kilo. men har vært nedi 65 før.. da var jeg ekkelt tynn....! Lite kledelig for min del!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...