Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Og føler meg feit!!! Jeg kan ikke over 62 føler jeg!! Faan hater å være så jævli opphengt i kroppen min!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Sliter nok med det samme vi da, men jeg kan trøste deg med at jeg er 10 cm lavere enn deg og 10 kg tyngre. Føler meg megasmell feit.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 D sliter så enormt, spiser jeg meg skikkelig mett, føler jeg nesten at jeg kjenner jeg buler ut!! Ikke noe god følelse!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 2 cm høyere enn deg og 5 kg lettere før svangerskapet. 5 kg mer nå godt over halvveis. Føler meg helt jævlig. MEN: jeg vet det er hodet det er noe galt med. Har hatt spiseforstyrrelser i 13 år. Tilnærmet frisk, men tror aldri jeg blir 100 % frisk. Du vet nok helt sikkert at du ikke er feit. Det er vanskelig å være opphengt i kroppen sin, og uansett hva andre sier, så føler man at man ikke er tynn/fin/stram nok. Jeg går meg en liten runde når de vanskelige tankene kommer. Gjerne bare 5 min, eller tar med barn og bikkje ut og leker. Da føler jeg meg bedre, får fokuset bort fra opphenget og faktisk gjort noe sundt/hyggelig
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er 178 og veier nå 72 kilo. men har vært nedi 65 før.. da var jeg ekkelt tynn....! Lite kledelig for min del!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå