Gå til innhold

Henger meg på dere enn så lenge :)

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg testa positivt på nyttåraften, og dagen etter, og i dag igjen på en tredje type test viser den at jeg er gravid! Så da er jeg vel det da :) JIPPII!! Håper bare så inderlig at spiren sitter denne gangen...mistet ganske nylig i 5. uke, og ble gravid rett etter SA, så blir spennende å se hvordan det går denne gangen, er 5 uker i morgen igjen :)

Litt bekymret i og med at jeg ikke har mange symptomer..bare litt trøtt, pittelitt ekstra sulten kanskje, også hadde jeg stikkinger og litt smerter i går...og det er bare skummelt etter SAen egentli...

*gruglede*

Stor klem!

Fortsetter under...

Hei:)

Så koselig da:) Din historie minner meg om min egen. Mistet i 6 uke i oktober, ble gravid igjen rett etterpå å nå er jeg i uke 9 :) Hadde heller ingen symptomer når jeg var uke 4-6, bare mistet mens:) Så det tror jeg ikke du skal bekymre deg for, nå er jeg konstant kvalm, ømme bryst, brekninger, følsom, ja, alle di typiske tegnene ;)

Er det første gang du er gravid? :)

Lykke til:)

Så koselig med svar!

Ja, det er første gangen, så det blir jo gjerne en del ekstra bekymringer for hver minste lille ting, og tiden går jo sååååå sakte nå i starten! ;)

Ojoj...håper nesten jeg får en del plager etterhvert. Da vet man hvertfall at det foregår ting :)

Når er det vanlig å gå til legen første gang da? Har du vært på UL og sånn eller?

Lykke til til deg å!

Kjenner til bekymringene dine, har også det etter 2 spontanaborter.

Plagene kommer nok etterhvert, å når du får dem ønsker du dem bort;)

Jeg var hos legen allerede i uke 4, bare for å få fastslått at jeg faktisk var gravid siden jeg mistet bare noen uke før. Nå skal jeg til UL den 21 januar, bare for å få sjekket nøyaktig hvor langt jeg er på vei. Vanligvis får man ikke UL før man er 16-18 uker, men hvis du snakker med din lege om det, så kan han sende en henvisning til din kvinneklinikk:)

Håper det går bra for deg/dere :D

Tusen takk :D

Tror jeg kommer til å be om en tidlig ultralyd bare for å sjekke at alt er som det skal ja...definitivt! Men her hvor jeg bor tar det jo et par uker bare å få en ordinær legetime! hehe..

Hold meg gjerne oppdatert på hvordan det går med deg :) Og kos deg mye i tiden fremover!

Annonse

Huff ja, jkenner meg igjen, har nyss hadt ett SA. For 2 måneder sea, våger ikke tru på det enda. Har testet positivt men venter liksom meg att jeg skal begynne å blø når som helst.

Men jeg håper litt forsiktig, vill så gjerne. Har ingen skikkelige symtomer enda foruten å våre trøtt og stikkninger i brystan. Vet ikke om det har betydelse? Har hadt fler symtomer med de andre men kansje ikke spiller noen rolle? Er så spent, men jeg er med endan i vert fall =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...