Gå til innhold

Henger meg på dere enn så lenge :)


Vinterbarn og høstbarn?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg testa positivt på nyttåraften, og dagen etter, og i dag igjen på en tredje type test viser den at jeg er gravid! Så da er jeg vel det da :) JIPPII!! Håper bare så inderlig at spiren sitter denne gangen...mistet ganske nylig i 5. uke, og ble gravid rett etter SA, så blir spennende å se hvordan det går denne gangen, er 5 uker i morgen igjen :)

 

Litt bekymret i og med at jeg ikke har mange symptomer..bare litt trøtt, pittelitt ekstra sulten kanskje, også hadde jeg stikkinger og litt smerter i går...og det er bare skummelt etter SAen egentli...

*gruglede*

 

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Så koselig da:) Din historie minner meg om min egen. Mistet i 6 uke i oktober, ble gravid igjen rett etterpå å nå er jeg i uke 9 :) Hadde heller ingen symptomer når jeg var uke 4-6, bare mistet mens:) Så det tror jeg ikke du skal bekymre deg for, nå er jeg konstant kvalm, ømme bryst, brekninger, følsom, ja, alle di typiske tegnene ;)

 

Er det første gang du er gravid? :)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med svar!

Ja, det er første gangen, så det blir jo gjerne en del ekstra bekymringer for hver minste lille ting, og tiden går jo sååååå sakte nå i starten! ;)

Ojoj...håper nesten jeg får en del plager etterhvert. Da vet man hvertfall at det foregår ting :)

 

Når er det vanlig å gå til legen første gang da? Har du vært på UL og sånn eller?

 

Lykke til til deg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til bekymringene dine, har også det etter 2 spontanaborter.

Plagene kommer nok etterhvert, å når du får dem ønsker du dem bort;)

Jeg var hos legen allerede i uke 4, bare for å få fastslått at jeg faktisk var gravid siden jeg mistet bare noen uke før. Nå skal jeg til UL den 21 januar, bare for å få sjekket nøyaktig hvor langt jeg er på vei. Vanligvis får man ikke UL før man er 16-18 uker, men hvis du snakker med din lege om det, så kan han sende en henvisning til din kvinneklinikk:)

 

Håper det går bra for deg/dere :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D

Tror jeg kommer til å be om en tidlig ultralyd bare for å sjekke at alt er som det skal ja...definitivt! Men her hvor jeg bor tar det jo et par uker bare å få en ordinær legetime! hehe..

 

Hold meg gjerne oppdatert på hvordan det går med deg :) Og kos deg mye i tiden fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du bare gjøre:) Men du får jo en hastetime til legen din hvis du ber om det. Det er bare å fortelle det sånn som det er, så kan jeg garantere at du kommer inn med en gang:)

 

Det skal jeg gjøre, du også:) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja, jkenner meg igjen, har nyss hadt ett SA. For 2 måneder sea, våger ikke tru på det enda. Har testet positivt men venter liksom meg att jeg skal begynne å blø når som helst.

 

Men jeg håper litt forsiktig, vill så gjerne. Har ingen skikkelige symtomer enda foruten å våre trøtt og stikkninger i brystan. Vet ikke om det har betydelse? Har hadt fler symtomer med de andre men kansje ikke spiller noen rolle? Er så spent, men jeg er med endan i vert fall =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...