Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Kjøpt ny dyne, og skulle vaske den igår, så den er klar til vesla kommer. Vaska på 60 grader, (som det forøvring sto på lappen). tok den ut, og hvor er fjøra??? Dyna var så og si TOM etter vask !! Hadde blitt nesten gjennomsiktig, og når jeg holdt den opp mot lyset, så så jeg bare noen dusker med fjør eller dun inni.. Håpløst ! Dyna er ødelagt ! Prøvde å tromle den litt, for å se om det kanskje hjalp, men neida.. Tynn, tom og ubrukelig !! Flere??
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Det har aldri skjedd når jeg har vasket den... Vurdert å reklamere på den?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 den må du bare gå å få klaga på aldri skjdd meg..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Ja, selvfølgelig skal jeg det. Har ikke såå god råd at jeg bare kaster og skiter i om den er ødelagt. Men om den er like hel etter at du har vasket den, så må det jo være noe galt med den jeg fikk.. Du vasket og på 60? HI
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Ja, det gjorde jeg. Og tromlet den på lav temperatur...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Er bare så sinnsykt ergelig !! AAAH!! Jeg som hadde gledet meg masse til å legge på senga hennes også Takk for svar ihvertfall Da åker det ned på Princess for å k l a g e !
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Huff så kjedelig. De er jo egentlig ganske dyre også!! På slike ting som dyner osv bruker jeg ikke trommel eller sentrifuge i det hele tatt. Livredd for at det skal skje noe slikt som det har skjedd med deg, så jeg lufttørker dem... synes det er det tryggeste...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Ja, kjempe kjedelig ! Hadde ikke brukt trommel jeg heller, om det ikke hadde vært for at den så så tom ut.. Tenkte kanskje den ville bli "fluffy" og fin igjen.. Tromla den i kanskje 10 min.. Meen.. Neida.. Er og forblir ødelagt.. : (
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Samboern var på princess og klaga. Han fikk beskjed om å tromle den massse mer, (med baller) så skulle den bli bra igjen?!?! Må innrømme, jeg har IKKE trua, men vi prøver!
prekæs Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 Du får tromle den mer da vettu. Har to slike og begge har vært vasket gjentatte ganger. Og tromlet tørre. Like fine. Fjærene detter sammen når de blir våte, og blir langt luftigere som tørre. Akkurat som hår.
prekæs Skrevet 4. januar 2010 #11 Skrevet 4. januar 2010 Jeg brukte ikke baller engang. Ble så fine atte:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #12 Skrevet 4. januar 2010 Hei En må tromle alt med dun i, det være seg dyner, puter, jakker etc. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå