Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er blitt veldig redd for ma.. mistet mange symptomer i uke 9+0.. De jeg har igjenn er ømme bryst, dårlig matlyst, litt humørsvigninger og stikkinger i mage.. Har jeg noe å være redd for, eller skal jeg bare være glad kvalmen er borte, selv om jeg spyr av mat? :S
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Bare slapp helt av! Hadde det helt likt, og er nå i uke 26 med en liten kar som sparker dagen lang
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Mange, med selv inkl., har ingen, og få, symptomer på graviditet og få, og ingen, plager under svangerskapet. Ta kontakt med lege om du er skikkelig bekymret. Ellers så burde bu prise deg lykkelig over å være i fin form og ny tiden
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Tusen takk for svar. Ble bare så redd for det siden jeg mistet kvalmen over natten etter å ha hadd den i 14 dager.. Litt kjipt å ikke ha spist skikkelig på 4 dager, men det går da det og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå