Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har temin om 16 dager. Har ikke hatt noen gyn undersøkelser enda, men det er vist helt normalt.

Blir dette gjort- eller er dette noe jordmor skal gjøre når det nærmer seg termin?

Takk for svar:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JM kan sjekke modning med gyn undersøkelse, du kan jo spørre på neste kontroll?

Min JM sjekket meg nå i forrige uke, dette var da siste kontroll...så det er vel ikke noe som blir gjort automatisk, men det er jo kjekt å vite om en er moden eller har åpning!

Skrevet

Takk for svaret:)

Ja jeg skal til jm på onsdag så da kan jeg spørre henne dersom hun ikke nevner noe.

Har siste jm time 20.jan og det er jo termindato.

I morgen skal jeg på ul for å se om hun har snudd seg der inni...hun er i seteleie iflg jormor så...*grøss*

Hååper hun har snudd seg:) Det trur jeg at hun har. Blir spennende å se :)

Skrevet

Woops, vi har termin samme dag :) Hihi, måtte bare nevne det :D

Gutt eller jente du venter? :)

Skrevet

Så gøy:)

Venter jente! Vårt første barn så dette er såååå spennende!!

Det er jo enda 16 dager til termin,men jeg går rundt å "kjenner etter" hele tiden. Vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter..hihi

Men nå er jeg klar! Jeg har alt på plass og venter bare på henne:)

Er formen din bra? Og "kjenner du noe? hehe

Hva venter du?

Skrevet

Kaster meg på jeg også. Har nemlig også termin 20 jan. Dette er vårt andre barn, har en gutt på 3 og venter en jente nå.Gleder meg masse!:)

Jeg er også veldig klar for fødsel nå, og håper det snart skjer noe.....Blir spennende å se hvem som får når.....

Skrevet

Tjoho! Morro!! :) Venter jente vi også :D

Akkurat som å lese av meg selv, det du sier! :) Går å venter, og kjenner etter på alle mulige tegn ;) hehe.. Blir nesten litt sprø :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...