woops Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har temin om 16 dager. Har ikke hatt noen gyn undersøkelser enda, men det er vist helt normalt. Blir dette gjort- eller er dette noe jordmor skal gjøre når det nærmer seg termin? Takk for svar:))
NostraStoria Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 JM kan sjekke modning med gyn undersøkelse, du kan jo spørre på neste kontroll? Min JM sjekket meg nå i forrige uke, dette var da siste kontroll...så det er vel ikke noe som blir gjort automatisk, men det er jo kjekt å vite om en er moden eller har åpning!
woops Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 Takk for svaret:) Ja jeg skal til jm på onsdag så da kan jeg spørre henne dersom hun ikke nevner noe. Har siste jm time 20.jan og det er jo termindato. I morgen skal jeg på ul for å se om hun har snudd seg der inni...hun er i seteleie iflg jormor så...*grøss* Hååper hun har snudd seg:) Det trur jeg at hun har. Blir spennende å se
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Woops, vi har termin samme dag Hihi, måtte bare nevne det Gutt eller jente du venter?
woops Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2010 Så gøy:) Venter jente! Vårt første barn så dette er såååå spennende!! Det er jo enda 16 dager til termin,men jeg går rundt å "kjenner etter" hele tiden. Vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter..hihi Men nå er jeg klar! Jeg har alt på plass og venter bare på henne:) Er formen din bra? Og "kjenner du noe? hehe Hva venter du?
kathrins Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Kaster meg på jeg også. Har nemlig også termin 20 jan. Dette er vårt andre barn, har en gutt på 3 og venter en jente nå.Gleder meg masse! Jeg er også veldig klar for fødsel nå, og håper det snart skjer noe.....Blir spennende å se hvem som får når.....
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Tjoho! Morro!! Venter jente vi også Akkurat som å lese av meg selv, det du sier! Går å venter, og kjenner etter på alle mulige tegn hehe.. Blir nesten litt sprø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå