Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Smertene sitter øverst i ryggen. Mellom skulderbladene. Det er en slags brennende smerte og jeg klarer ikke å krumme ryggen og det er forferdelig å bruke armene.. Hvis jeg ikke gir meg når jeg kjenner det begynner sprer smertene seg til brystbenet og gjerne ned til bekkenet, beina. Klarer ikke å ha trykk på ryggen og det gjør vondere å sitte eller ligge. Blir veldig kvalm av smertene.. Det kan også verke i tærene mine som er numne ellers.. Noen som kjenner det igjen og har opplevd lignende? hva var det?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Noen som har opplevd moe lignende eller vet hva dette kan være?? Jeg har vært flere ganger til legen og dette har nå vart siden okt.. Venter på svar på mr bilder nå.. får svar i neste uke.. Kan det være prolaps eller skiveutglidning? Noen som ahr hatt noe av dette og kan beskrive det? Blir veldig glad for svar Vet jo at ingen kan stille en diagnose her over et forum men tenkte kanskje noen har opplevd det samme..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå