Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Nå har jeg gått syk i snart to mnd. Ikke alvorlig, men sånne kjedelige ting som omgangssyke og kraftige forkjølelser. I tillegg til at de første 18 ukene var jeg kvalm og uvel. Føles som om jeg har vært syk siden tidlig i høst. 3 runder med omgangssyke er vel heller ikke noe som hører med til vanlighetene? Klag, klag. Nå sitter jeg med vond hals, feber og passer junior som er hjemme fra barnehagen i dag fordi det er planleggingsdag. Er det flere som er like uheldige? Sjefen min tror snart vi er hjemsøkt......
2005&2010 Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Jepp, kjenner igjen det ja. Begynnelsen av sv-skapet så var det jo kvalmen, så flere forkjølelser etter hverandre, så kom den "herlige" bekkeløsningen. Og når jula kom lå hele familien med omgangsyke. Tanke på alle de sykemeldingene, egenmeldingene og barn sykdom, rart at jeg fortsatt har jobb..hehe Men håper at nå er det slutt, så jeg kan nyte de siste månedene av graviditeten=)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 hører deg klart og tydlig!!! Er så sinnsykt dritt lei selv. Starta med hyperemisis. sykemeldt de første 3 mnd. Jobbet hele november, kjempe form, forutenom bekkenet da. Det gjør kjempe vondt. Og spiste lite. Gikk ned 12 kg. I desember kom mellomørebetennelse, og den er her ennå. gir seg ikke! Så en uke før julaften så fikk jeg sår og blemmer nedentil som gjorde at jeg ble lagt inn på sykehuset. Ble dopa ned og måtte i narkose for å sette inn kateter. Smertehelvete fra en annen verden! Kom hjem på julaften. Så hele jula er ødelagt. Sliter fortsatt med og sitte og gå. Nå har jeg helvetes blærekatar pga kateteret satt i mere enn 2 dager. Og i går kom forskjølelsen. Ikke sovet i natt for det svei i halsen. og til morran hadde jeg ikke stemme. Ikke lett og bli sint på en pøbel 2.5 åring med hviske stemme! hehe....Jeg spiser fortsatt svært lite og formen er på halv tolv! Kroppen min klør. Spesielt på nattan. Da klør det på rompa og i underlivet. Holder på å bli GAL her!!!! Og tanken på at det er 18 uker igjen får meg nesten til å gå på veggen her! Nei til helvete med hele svangerskapet! Ingen kan komme og innbille meg at det er hyggelig og gå gravid! Det her er SISTE gang! Eneste som holder meg gående er at i enden av dette venter verdens beste premie!!! Og pga smertene i underlivet er jeg ikke lenger redd for å føde. Uansett hvor vondt det gjør så er det jeg nettop har hatt vondere! Og sist hadde jeg fødsel fra hell som nesten endte i hasteks. Klipping og vakum og blablabla...skremmer meg ikke en meter lenger!! Gleder meg til å få kroppen tilbake og kunne begynne og trene og være litt frisk! God bedring foresten!
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Det aller verste er faktisk dette: Mange som tenker dette glemmer det med en gang de får skjønnheten levert i armene og får LIKEVEL flere.. Det er slitsomme greier, dette gravidstyret. Og enda værre når man får utenomsykdommer i tillegg... Meeeen hold ut! IZ er jo tilogmed over halvveis:)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 vet det. Glemte det etter første mann, men denne gangen så klipper jeg snora for godt. Har en gutt og får en jente nå. Så da har jeg 2 barn med forskjellig kjønn. Kanke bli bedre. Flere er uaktuelt uansett! Bare tiden kan gå nå så blir det bra.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2010 Enig med deg IZ. Siste gang her også, så vi er begge heldige som får en av hver! Kjedelig med sånne ekstra-ting når svangerskapet i seg selv er tungt, særlig med en 1 1/2 åring man skal holde tritt med. Måtte le litt i kveld også: Junior har vært hjemme med sin forkjølte mamma i hele dag (barnehagen hadde planleggingsdag typisk nok....) og i ettermiddag gikk han rundt med en dorull i stua her og gav meg mini-biter med papir så jeg kunne få snyte meg. For hver bit jeg fikk ser han forventningsfullt opp på meg for å se om jeg snyter meg. Jeg fikk da samlet mange nok småbiter til å ta en liten blås, og han smiler fornøyd. River av en liten bit til seg selv og "later-som-snyter-seg." Tusler videre, stopper opp og, ser alvorlig på meg og sier "aaastjooo." Måtte gapskratte! Han er nå søt da. Og han har akkurat begynt å snakke!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Hehe...sånn holder sønn min på 2.5 år på også. Skal gjøre alt jeg gjør! Gre håret, snyte nesa, ta på leppepommade og deo...hehe...morro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå