Hikken Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20393906
Kåre Moradi Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Hehe. Blir kanskje et problem å få den solgt. Synd for dem, for under katter og tepper ser det ut som en veldig fin seng til en billig penge.
Glad_mor_85 Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 hehehe, ser ikke så mye av senga akkurat
Hikken Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2010 Hehe ) Utrolig mange som prøver å selge barnesenger fulle av stæsj og rot, er jo ikke spesielt fristende å kjøpe en seng som tydeligvis har blitt brukt som skittentøyskurv og lekeoppbevaring :-P
Elin snart mamma til 3 Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 hahaha knallbra bilde Hvis du kikker på den sånn helt seriøst Helene så kan jeg i allefall fortelle deg at sengen er veldig fin. Kjenner en som har en sånn den der serru
Hikken Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2010 Hehe, det tviler jeg ikke på ) jeg har funnet meg en annen jeg da, skal kjøpe på ellos av alle steder )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå