Strandloppa og lillebror Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Jeg fikk satt inn kobberspiral etter fødselen, og det var en traumatisk opplevelse for meg. Jeg syns det gjorde så vondt at jeg besvimte. Nå gruer jeg meg til å ta den ut, for jeg er livredd for at det skal gjøre like vondt. Noen som kan berolige meg litt? Finnes det noen form for smertestillende man kan få?
It's all about me Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Å sette inn spiral var helt jævelig, hylte og skrek av smerte og legen sendte meg etterhvert heller til gynekologisk på sykehuset for å få gjort det av en spesialist med lokalbedøvelse. Å ta den ut var gjort på 1 2 3, kjente ingenting og den var allerede ute da jeg ba han si ifra om når han startet. Ikke noe å grue seg til )
Strandloppa og lillebror Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 å, tusen takk for bra svar!!! Nå er jeg litt lettere...
Tiddelidu Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Jordmor anbefalte meg å ta ibux 400mg en times tid før. Det hemmer sammentrekninger i mormunnen (tror jeg det var), da gjør det ikke så vondt. Jeg merket ingenting da jeg satte den inn. Det var i allefall et hett tips.
Strandloppa og lillebror Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2010 oi, det var et bra tips:) Da skal jeg hvertfall ta ibux først!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå