Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Skjønner ikke at jeg ikke kommer over dette. Er 1 år siden vi flyttet fra hverandre. Han fant seg en ny. Og jeg sliter med å godta og tilgi det han har gjordt. Jeg er sint,frustret, lei meg,gråter. Alt mulige følelser. Noen som har tips til å komme videre. Eller har opplevd dette.
lille sprelle Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Det er bare du som kjenner på dine følelser, men kanskje det er lurt å bytte fokus? det er jo også mulig å bruke psykolog eller annen samtaleterapi for å komme seg fortere/enklere da..... Prøv å finne ut hva som er viktig for deg/hva som gleder deg og rett fokuset mot deg selv i stedet for ham! lykke til!
Gjest irismor Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Man reagerer og utagerer på forskjellige måter. Min måte var sinne og total avsky for min xmann. Jeg pakket alle hans ting i leiligheten og satte på trappa. På den måten fikk jeg fysisk og psykisk pakket ham ut av mitt liv. Jeg klippet alle hans boxere i to :-) og dressen jeg hadde kjøpt klippet jeg i en million små biter. Ikke faan at jeg skulle ha spandert på ham dress slik at han kunne kle seg pent. Alle må finne sin måte og for meg var pistolskyting og jakt en livredder. Har ikke skutt x`n eller jaktet på ham.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2010 Takk for svar. Skjønner at jeg må komme meg videre. Håper at når jeg flytter nå i januar til en egen leilighet jeg har kjøpt kan starte på nytt. Har bodd ihuset vi fortsatt har sammen, mens han har leid en leilighet i nærheten. Tror det skal bli bra å få gjordt opp huset og bli ferdig med deling av ting. Får komme igang med trening igjen. Få ut noe av frustrasjonen der. Og få opp selvtilliten som er på bånn. Trodde ikke jeg var istand til å hate på denne måten. Har fått litt hjelp av en familieterapeut. Men trenger kanskje noen samtaler til. Å oppleve dette unner jeg ingen.,
Gjest irismor Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Ting vil nok bli lettere når du kommer deg ut av det dere har hatt felles og inn i eget. Da er det kun dine og barnas ting som gjelder. Da bestemmer du hvor skapet skal stå :-) Og når du har "barnefri" så kom deg ut og gjør ting bare for deg :-) Nå starter resten av ditt liv og det vil bli FANTASTISK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå