Cupcake! Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Tror ikke det er snakk om mennesker men dyr...trist likevel da
Lady lovely locks Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2010 6 mennesker er døde. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=581154
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Gir opp alle disse influensaene jeg..haha....venter snart på gullfisk influensaen... Jeg tror midlertidig jeg har fått den innimellom! hihi
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 haha fisker kan ikke få influensa bare fiskelus hihi....
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 nei nå får de gi seg! finn på mer kreative navn da enn all den dyreinfluensaen!
Snuppa! Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Det må bli le i såfall, orker ikke noe mer influensahysteri nå..
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Ikke hørt om det før. Var jo snakk om mange døde i ukraina eller noe av en mystisk influensa før jul også. Har ikke hørt noe mer om det heller... Så om ikke det sprer seg eller mange flere dør, er jeg IKKE bekymret. Er nesten le av alle disse forferdelige influensa greiene i media, de er VELDIG flinke til å hause opp ting. Ærlig talt, 6 stykker i europa eller på verdensbasis om du vil.. Er jo flere som dør av diare enn dette!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 4. januar 2010 #11 Skrevet 4. januar 2010 gullfiskinfluensa betyr at man får 3 sek hukomelse da=) hihi....
rødt&blått Skrevet 5. januar 2010 #12 Skrevet 5. januar 2010 Ja, har dere hørt navnet på denne influensan da!?? -den heter nemlig noe så genialt som Q-influensa!!!!!!!!! -og det er ikke tullball altså! Kan visst smitte katter osv og videre til mennesker. Kanskje vi skal utryddes eller no!?
♥REBECCA♥ Skrevet 5. januar 2010 #13 Skrevet 5. januar 2010 dette er influensa som faktisk mennesker i nedeland kan få. men denne vill ikke komme til norge. den skal vist helder ikke være farlig på mennesker sto det
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #14 Skrevet 6. januar 2010 Huff da. Ble liltt oppgitt over et intervju tidligere i dag. Fikk med meg bare deler av det. Var en eller annen fagmann som ble spurt av media om det virkelig var nødvendig med massevaksinering før jul. Han nølte et par sek (lenge nok til at jeg skjønte hva svaret ville bli) før han sa "nå ble nå denne influensaen hauset veldig opp av dere media da" Døh! Hehe. Det er et glupt svar det! Tror ikke det er media i seg selv, men de som matet media. Media kan ikke akkurat gå ut med hva som helst heller, og fakta kommer nå fra en plass da! Godt mulig det ikke hadde sammenheng med akkurat denne mannen.... Videre sier han at 70% av oss nordmenn er imune nå, men det er ikke bra før enda flere har tatt vaksinen. Tipper mange slo det fra seg under setningen om media og media sin feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå