Gå til innhold

Tips mot veldig synlige blodårer på beina? og eller hårvekst i ansiktet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eg er no gravid med nr 2. Gjennom mitt første svangerskap fekk eg veldig mykje synlege blodårer på beina. Det er kanskje ein slags start til åreknutar, men det er liksom plutselig berre nokre striper med meir synlege blodårer? Skjønner?? Eg prøvde å bruke ein del støttestrømper, men var mykje sjuk den første gongen og fekk litt angst av strømpene. No med nr 2 og 13 veker på vei, ser eg at eg alt har fått veldig mange nye synlige blodårer igjen (dei har ikkje gått bort dei frå før) og blir helt desperat, kva kan eg gjere? Er det berre støttestrømper som hjelper?

 

Ein annan ting som kom også i løpet av første svangerskapet var veldig synlig og lange hår på haka. Føler meg som ein fjortis som får dei første "duna" på haka. Dette gjekk heller ikkje bort etter svangerskapet. Har snakket med nokre ulike klinikker, og dei seier eg må gjer med ferdig med dei ønska svangerskapa og deretter kan dei sjå om dei kan gjer noko. Men dei var i tvil da håra var så lyse.

 

Til tider synes eg at eg offrer mykje av kroppen min, sjølv om resultatet er heilt fantastisk.. Men sliter virkelig med alle dei vedvarande forandringane som kjem som eit resultat av graviditeten.

 

Andre som har det på same måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...