Lykkelig mamma til 3 Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Er så lenge siden jeg fødte sist, og da sank ikke magen pga planlagt KS. Denne gangen skal jeg egentlig ha planlagt KS å, men siden jeg venter tvillinger kan det jo være at de kommer før. Denne gangen har magen sunket i etapper. Først sank den litt rett før nyttårsaften, plutselig ble det lettere å puste og folk begynte å kommentere at de syns magen hadde sunket. Nå har den sunket enda mere. Før kunne jeg sette meg uten at magen var mellom beina (hvis dere sjønner hva jeg mener) og jeg kunne legge meg uten at magen var i veien. Er dette et tegn på at fødselen ikke er så langt unna? Har også hadd masse kynnere som varierer i lengde og styrke de siste dagene/siste uken. Huff, sikkert litt dumt spørsmål, men pytt....=)
sillyfilly og Olivia Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Min jordmor sa at dette kunne være et tegn på nært forestående fødsel. Min mage har også sunket veldig masse. Nå er jeg 39+1 da
bianchi Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Heisann! Jeg er førstegangs...med tvillinger i magen:) Er i uke 33 nå. Magen min sank også rett før nyttårsaften, mærket det ble lettere å knyte skolisser og bøye seg etter ting på bakken:) også ble det kommentert, så den har nok sunket endel... jeg håper babyene holder der inne noen uker til...vet ikke hva som er vanlig i forhold til når fødsel i forhold til nedsunken mage. Men har hørt at hinna til tv 1 fortere kan briste da det blir mer trykk..så man burde kanskje være litt mer forsiktig med aktivitet..(??) Du har kanskje ikke mange ukene igjen du da siden det er i januar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå