Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg 30 uker på vei...og allerede så lei av å være gravid. Syns magen er stor og tung, har vondt i rygg og ribbein, puster tungt, har vondt i bekkenet....er bare ikke i form. Har lagt på meg 6 kg, det er jo ikke så mye, men det føles som 30..... Er det bare meg som har det sånn? Blomstrer alle andre og føler seg freshe og flotte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..titt litt lenger ned så får du bra svar på det ;0) NEEEI,folk som sitter og sier "åååå,gravide er så vakkre og det er sååå herlig og være gravid" kan....ja,kysse seg et visst sted...

Forstoppelser og gass og snorking og hvesing og veltring og en unik evne til og dette og kutte og brenne seg på alt...ja,gravide er sååå vakkre og det er sååå femenint altså... ;0P

Skrevet

Hahaha. Kjenner til det der! Har fått høre et hundretalls for mange ganger: "Du må nyyyyte svangerskapet!" og denne "Åh, tiden har jo gått såå fort!"

Faktisk når en sliter med kraftig bekkenløsning fra uke 12 så er det vanskelig å nyte det. Og når en er hjemme sykemeldt så går tiden altfor sakte.

Er og lei av halsbrann, vena cava syndr, ødem etc etc..

I tillegg til alle andre plager så har jeg ikke nytt det, men nå er det FÅ dager igjen til jeg får se det lille nurket i armene mine, og jeg føler meg så heldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...