Jippiajajee Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Hei! Gravid i uke 6+3 når må jeg bestille time da tro??
NostraStoria Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Ring til legen og spør om å få bestille, da vil de sette opp time i passelig tid! Masse lykke til!!
Jippiajajee Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 Da er det gjort!! time om 2 uker!! oj.. det var tidlig....:)' Spennende!! rart å si det høyt i telefonen at jeg var gravid!! Takk for lykkeønskninger:) fryktlig glad for tida:O)
gleder seg til nr 2 kommer Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 hei... rart de satt opp time så fort, de fleste blodprøvene får de ikke tatt før du er mellom 10-12 uker... men det får du vel i såfall vite når du kommer til første time... samme følelsen hadde jeg også når jeg ringte, hadde bare lyst til å skrike det ut! lykke til videre!
Jippiajajee Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2010 Ja syntes selv det var tidlig.. men hun ba meg ta med urinprøve. Så det er vel kanskje mest for å få stadfestet graviditeten, ta en generell helsesjekk og sånn.. hun spurte jo om formen var bra og sånn på telefonen.. og det er den jo.. så egentlig ingen grunn til haste sjekk liksom. Men jeg er glad jeg da!! Nå er jeg i gang liksom:O) Ja det er rart det der med at man nå, på samme måte som når man er forelsket, bare har lyst til å rope dt ut til hele verdenen!!) Har sagt det til mamma og et noen søsken og sånn da:) Så har heldigvis noen å dele ting med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå