Gå til innhold

MØØØØØKK LEEEEIII!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd og ikke tenke på det,men fy F*** nå er jeg dritt lei...

Har 12 dager igjen; magen sagger og har masse ekkelt med underlivet og ser ut som en hummer i trynet.Energi nivået skifter kontinuelig fra utslitt til oOOOVER gira,vrelter meg rundt her som en overvektig flodhest...Har kynnere og mye smerter i undelivet hele tiden nå og er sinna og aggresiv på alt..samtidig føles det ut som at huden min brenner og jeg "sprekker" i huden,er også sinnsykt oppblåst i ansiktet.Ser nesten marmorisert ut i huden...

Det aller værste er at jeg har en datter på nesten to og vi krangler sånn om dagen...Så jeg får dårlig samvittighet for alt jeg krangler og kverulere med henne så jeg skjemmer henne bort masse som da gjør at hun krangler mer for hun bruker det såå sinnsykt "mot" meg.Du vet; gjør meg selv en bjørnetjeneste.Hun smisker seg og klemmer og "jeg er glad i deg" til og få vilja si...Jeg føler at jeg blir så alt for fort og for mye sinna på henne...

Kan noen ramse opp måter og fremskynde ting på for av en eller annen grunn er jeg heeelt blank på kjerringråd nå...Jeg mener,var inne på BIM forrige sv.skap og og har lest det flere ganger men er er plutselig helt blank...

Vet det er irriterende med slike innlegg og litt feil plassert men trenger seriøst råd nå for nå er hodet mitt på vei til og sprenge trur jeg...Føler at jeg klager hull i hodet på mannen min heeeele tiden og...HATERHATERHATER og være så ugredelig næggy bitch som jeg er nå seriøst...

så PLEAAAAAAASE tips jenter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle tro det var jeg selv som hadde skrevet det innlegget, hehe.. Er også sinnsykt lei av å gå sånn, har igjen 15 dager.. men det synes jeg er 15 dager for mye!..

Det jeg kommer på som kan hjelpe med å sette igang fødselen er sex, ikke sikkert det funker likt på deg som med andre, men det skader jo ikke prøve.. Lykke til! ;)

Skrevet

ugh,bare det at nå om dagen føler jeg meg rett og slett for irritabel for sex...men fant et bra innlegg på det tidligere i dag... =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...